پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز تصویری که بعضی از مسئولان در خصوص وضعیت جامعه منعکس می کنند مبتنی بر واقعیات جامعه نیست و مردم فکر می کنند که مسئولان در جریان وقایع و حقایق ملموس جامعه نیستند که این امر فاصله بین مردم و مسئولان را بیشتر می کند.
شعار سال: یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز تصویری که بعضی از مسئولان در خصوص وضعیت جامعه منعکس می کنند مبتنی بر واقعیات جامعه نیست و مردم فکر می کنند که مسئولان در جریان وقایع و حقایق ملموس جامعه نیستند که این امر فاصله بین مردم و مسئولان را بیشتر می کند.

سید کمال الدین شهریاری با اشاره به ضرورت رفع موانعی که بین مسئولان و مردم فاصله انداخته است، بیان کرد: زندگی مسئولان و رفتار و کنش آنها می‌تواند مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد کند. اگر مسئولان به جای خدمت به مردم در فکر پست و مقام و رانت بازی و حفظ منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا خانوادگی باشند به طور طبیعی فاصله در بین مسئولان و مردم ایجاد می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی در بین مسئولان و مردم فاصله ایجاد می شود که مردم احساس کنند که  مسئولان به مصالح شخصی، قومی و قبیله ای خود فکر می کنند و هدف آنها  از تصدی پست‌ها نه به عنوان جایگاهی برای خدمت به مردم بلکه جایگاهی برای خدمت به گروه خاصی یا خانواده آنهاست.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در ادامه بیان کرد: امروز می‌بینیم که رانت خواری، فساد اداری و مالی نگرانی‌هایی را در مردم ایجاد کرده و مقداری از اعتماد عمومی نسبت به مسئولان از دست رفته است. مردم احساس می‌کنند که مسئولان درد آنها را نمی فهمند.

شهریاری در ادامه تصریح کرد: مسئولان در گزارش‌ها و حرف‌های خود مشکلات مردم را منعکس نمی‌کنند. امروز تصویری که بعضی از مسئولان در خصوص وضعیت جامعه منعکس می‌کنند مبتنی بر واقعیات جامعه نیست و مردم فکر می‌کنند که مسئولان در جریان وقایع و حقایق ملموس جامعه نیستند و فقر، بیکاری، گرانی و فشار اقتصادی بر مردم را احساس نمی کنند. اینها باعث ایجاد فاصله در بین مسئولان و مردم می شود.

وی در ادامه با اشاره به برداشته شدن نرده‌های بین مسئولان و مردم  در نماز جمعه تهران اظهار کرد: برداشتن نرده‌ها در بین صفوف نمازگزاران اقدام درستی است. در کشورهای توسعه یافته که از لحاظ مسائل امنیتی دقت لازم را برای حفظ جان مسئولین دارند، سعی می‌کنند این حرکت نماد بیرونی نداشته باشد و در واقع حفظ امنیت به صورت نامحسوس انجام می‌شود.

شهریاری در پایان گفت: در یک کشور توسعه یافته زمانی که یک مسئول در بین مردم حاضر می شود در ظاهر محافظین به صورتی که در کشور ما به دور مسئولین حلقه می زنند، دیده نمی‌شوند و مردم به طور مستقیم با مسئولان در ارتباط هستند و تمام تمهیدات امنیتی و حفاظتی به طور نامحسوس انجام می‌شود. برداشتن این نرده‌ها نیز به معنای کنار رفتن تمهیدات امنیتی نیست بلکه تمهیدات امنیتی باید در جای خودش باقی باشد چراکه ما همواره مورد غضب دشمنان بودیم و هستیم اما باید به صورت نامحسوس باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نسیم آنلاین، تاریخ انتشار: 17 دی 1397، کدخبر: 2300806 ، www.nasimonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
خوب یه فرقی بین یک کشور توسعه یافته با یک کشور عقب مونده باید باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین