پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
امام جمعه مشهد تاکید کرد: خطر نفوذ در همه جا از جمله دستگاه‌های مدیریتی است. دشمن در مراکز اقتصادی و در جوامع ما نفوذ می‌کند و از همه مهمتر، در جریان‌های ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی هم نفوذ می‌کند. دشمن کنار شما هم نفوذ می‌کند.حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مشهد گفت: از حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی حماسه بصیرت در ۹ دی تشکر می‌کنم. در هفته بصیرت شاهد حماسه‌آفرینی بزرگی بودیم به عنوان اینکه مردم، قهرمانان بصیرت هستند و این بصیرت باطل‌السحر همه فتنه‌ها و علاج همه توطئه‌هایی است که دشمن در مقابله با انقلاب، نظام و اسلام در نظر گرفته است.

شعار سال: امام جمعه مشهد تاکید کرد: خطر نفوذ در همه جا از جمله دستگاه‌های مدیریتی است. دشمن در مراکز اقتصادی و در جوامع ما نفوذ می‌کند و از همه مهمتر، در جریان‌های ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی هم نفوذ می‌کند. دشمن کنار شما هم نفوذ می‌کند.

حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مشهد گفت: از حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی حماسه بصیرت در ۹ دی تشکر می‌کنم. در هفته بصیرت شاهد حماسه‌آفرینی بزرگی بودیم به عنوان اینکه مردم، قهرمانان بصیرت هستند و این بصیرت باطل‌السحر همه فتنه‌ها و علاج همه توطئه‌هایی است که دشمن در مقابله با انقلاب، نظام و اسلام در نظر گرفته است.

راهپیمایی ۹ دی به خاطر فتنه امروز انجام می‌شود

به نوشته ایلنا، وی با بیان اینکه بعضی افراد که در بصیرت نارسا هستند فکر می‌کنند ۱۰ سال قبل فتنه‌ای شد و عده‌ای ریزش کردند و ما برای انتقام با کسانی که با ولایت عناد کردند و الان برخی در حصر اسیر هستند، برای مقابله با آنها در راهپیمایی ۹ دی حضور می‌یابیم، اظهار داشت: آن فتنه با سر انگشت تدبیر رهبری و حضور مردم حل شد و هر کس مقصر بود، دستگاه‌های امنیتی و قضایی با آنها برخورد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: امروز به خاطر فتنه الان راهپیمایی می‌شود چراکه فتنه و باطل تمام نشده است. باطل‌السحر همه فتنه‌ها بصیرت مردم است و این مسائل نشاندهنده بصیریت ماست مگرنه برای رقابت سیاسی یادآوری و انتقام در سال ۸۸ نیست.

دشمن در جریان‌های ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی هم نفوذ می‌کند

علم‌الهدی به راهبرد دشمن علیه ایران اشاره و تصریح کرد: دشمن ذلیل و خوار شده علیه ما دارد، دشمنی که بعد از ۱۷ سال دمش را روی کولش گذاشت و با ذلت نیروهایش را از خاورمیانه خارج کرد و ذلت بدتر آنکه برای سرکشی از یک پایگاه نظامی شبانه آمد و شبانه رفت و یک نفر از مقامات عراق به او اعتنا نکرد، ما را ول نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دو راهبرد دشمن در فتنه یکی نفوذ و دیگری استحاله است، خاطرنشان کرد: وقتی ما نفوذ را می‌گوییم همه فکر می‌کنند جایگاهش مدیریت است، یعنی دشمن در مدیریت کشور نفوذ کند و شروع به خرابکاری کند. خطر نفوذ در همه جا از جمله دستگاه‌های مدیریتی است. دشمن در مراکز اقتصادی و در جوامع ما نفوذ می‌کند و از همه مهمتر، در جریان‌های ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی هم نفوذ می‌کند. دشمن کنار شما هم نفوذ می‌کند.

دشمن ممکن است در جریان‌های امثال بنده هم نفوذ کند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نفوذ دشمن مخصوص مدیریت نیست و همه جا است، ابراز داشت: دشمن ممکن است در جریان‌های امثال بنده هم نفوذ کند، با توطئه‌ای تحریک کند و بنده را در مسیر زیان‌بخش انقلاب و نظام راه بیندازد. ممکن است دشمن در جریان دینی نفوذ کند و نیروها را در مقابل یک جریان ارزشی انقلاب تحریک کند و به اسم ناداری و معیشت مردم و... با یک نهاد و جریان انقلابی بجنگند. کی بجنگد؟ شما نیروی انقلابی و حزب‌اللهی.

علم‌الهدی با بیان اینکه دشمن در همه جا نفوذ می‌کند، عنوان کرد: گاهی حرکت‌هایی از سوی برخی جریان‌های دینی مشاهده می‌‌شود که آنها به دنبال یک اولویت غیرارزشی می‌افتند. به جای حمایت از یک خانواده سالمی که برای خود و خانواده‌اش غذا ندارد، به فکر یک کارتون‌خواب هستند. البته این هم مهم است ولی اولویت‌ها کدام است.

جامعه انقلابی ما استحاله شد، ایران به پایگاه سلطه استکبار کفر و دشمن تبدیل می‌شود

وی با بیان اینکه امروز انقلاب ما نیازمند به جبهه و نیروی انقلابی و همچنین نیروی رزمنده با دشمن است، یادآور شد: دشمن از جریان دیگر برای شما چهره‌‌سازی نکند. انقلابی بودن و مقابله با دشمن اولویت یک ما در همه مسائل است.

خطیب نماز جمعه این هفته مشهد با اشاره به استحاله بیان کرد: استحاله عوض شدن جامعه است. استحاله یعنی جامعه انقلابی به جامعه بی‌تفاوت تبدیل شود و جامعه پویا به یک جامعه رفاه‌‌‌طلب، عیاش و ساکن تبدیل شد. اگر جامعه انقلابی ما استحاله شد، ایران به پایگاه سلطه استکبار کفر و دشمن تبدیل می‌شود و انقلاب تمام می‌شود.

اگر جامعه دینی ما استحاله شود، سلطه دشمن بر سیاست و اقتصاد را می‌پذیرد

علم‌الهدی با بیان اینکه به دو منظور دشمن به دنبال استحاله است، گفت: یک منظور این است که جامعه دینی ما به جامعه غیردینی تبدیل شود چون اگر افراد استحاله شود، دیگر به این نظام کاری ندارند و با نظام فاصله می‌گیرند و اینگونه، سرکوب و نابودی نظام برای دشمن راحت‌تر است. جهت دوم این است که اگر جامعه دینی ما استحاله شود، آقایی و سلطه دشمن هم بر سیاست و اقتصاد را می‌پذیرد.

وی افزود: آنها سعی می‌کند حجاب را از بین ببرد. اگر بی‌حجابی در جامعه رواج یافت، نسل جوان ما یک نسل غریزی و عیاش می‌شود که به دنیا عیش و شهوت است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اخیرا در فضای مجازی و حتی همایش‌ها تحت عنوان مدارا با جوانان، نمادهایی از بی‌حجابی را نشان می‌دهند. عکس‌هایی از امام موسی صدر را نشان می‌دهند که در مجامع زنان بی‌حجاب در آن زمان حضور داشته است. ایشان یک شخصیت برجسته مبارز بوده آنهم در زمانی که فالانژها در لبنان حاکم بودند. ایشان به اعتبار رئیس مجلس اعلای شیعیان باید در همه مجامع حضور می‌یافت و طبیعی است عده‌ای زن بی‌حجاب هم بودند. الان به اسم مدارا این عکس‌ها را نشان می‌دهند و می‌گویند با بی‌حجاب‌ها مدارا کنیم.

علم‌الهدی با بیان اینکه عکس‌های بی‌حجاب زنان فلسطینی را نشان می‌دهند، اظهار داشت: توطئه‌هایی در ترکیه ‌شروع کرده و به ایران هم رسیده است و زنان با حجاب را عیاش نشان دهند. دیسکویی در ترکیه ایجاد شده است که زنان با حجاب برقصند. امروز مقارن با ۱۷ دی و سالروز کشف حجاب است. رضاخان ملعون وقتی با زنان بی‌‌‌حجاب خود و وکلا و وزرا به دانشسرا رفت، گفت عفت در چادر و حجاب نیست بلکه زن باید ذاتا عفیف باشد. چرا حجاب را برداشت چون انگلیسی‌ها می‌خواستند جامعه را استحاله کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار14دی 97، کدخبر: 450735، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
دشمن چه توان وحشتناکی داره، چرا وقتی انقدر قویه نمیریم باهاش دوست شیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
دشمن دشمن که میفرمایید دقیقا کبه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین