پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
امام جمعه مشهد گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید امیدمان به خارج از کشور باشد و باید مانند فناوری هسته‌ای به جوانان خودمان اعتماد کنیم

شعارسال:امام جمعه مشهد گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید امیدمان به خارج از کشور باشد و باید مانند فناوری هسته‌ای به جوانان خودمان اعتماد کنیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد گفت: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مداوم توسط رسانه ها به اطلاع مردمی می رسد وباید گفت بیشتر این موضوعات دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و انقلاب ما ادامه دارد.

وی افزود: نظام اسلامی ابزاری برای انقلاب بود که به سرعت پیشرفت کرده و جهانی شود و دستاورد انقلاب در حقیقت آزاد سازی اسلام از مسجد و حسینیه ها بود و توانستیم با تکیه بر این مهم مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیش از انقلاب آمریکایی ها سگی به عنوان اسرائیل در منطقه ایجاد کرده بودند که به کشورها حمله می کرد و کسی قدرت اعتراض نداشت و فلسطین نیز جز افراد آواره چیز دیگری نبود.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

*امروز اسرائیل به برکت جریان مقاومت و قدرت جمهوری اسلامی ایران نفس های آخر خود را می کشد و این دستاورد انقلاب است که اسرائیل هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

* مردم برای توسعه فناوری قیام نکردند بلکه هدف آنها توسعه دین و اسلام است و هنوز هم در میانه راه هستیم و روزی پیروزی نهایی حاصل می شود که اسلام در دنیا حاکم شود اما عده ای در کشور این واقعیت را درک نکرده اند و خسته شده اند.

*عده ای افراد خسته از انقلاب داریم که نتوانستند مسیر را ادامه دهند و خود را کنارکشیدند وبه دنبال زندگی و رفاه خود رفتند و منتظر فرصت هستند که حکومت را از آن خود کنند.

* نیروی سازشکار با آمریکا نمی خواهیم زیرا ما تجریه دوران پهلوی را داریم که کارشناسان آمریکایی و انگلیسی در این کشور مدیریت می کردند و وضعیت ما آنگونه بود و خاندان پهلوی نیز به دنبال عیاشی و جمع کردن پول بودند.

*اگر مدیریت خارجی ها در این کشور درست بود پس چرا ما در همه حوزه ها وابسته به خارج بودیم و روستاها از آب و برق و جاده محروم بودند و در حوزه مهندسی جز خاک و آجر چیز دیگری نداشتیم.

* نباید برخی مسئولان ما چشمشان را به غرب بدوزند و اعتقاد داشته باشند مشکلات توسط خارجی ها حل می شود زیرا همین تفکر باعث مشکلات امروز اقتصادی مردم شده است. اگر اقتصاد به دست جوانان کشور داده شود مانند انرژی هسته ای و قدرت موشکی پیشرفت زیادی خواهیم کرد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار19 بهمن ، کدخبر: 1230096،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین