پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل تاکسیرانی تهران گفته است که سرویس دانش‌آموزانی که امروز در محله خزانه بخارایی تصادف کرده ، فاقد برچسب و مجوز تاکسیرانی بوده است.
شعارسال:مدیرعامل تاکسیرانی تهران گفته است که سرویس دانش‌آموزانی که امروز در محله خزانه بخارایی تصادف کرده ، فاقد برچسب و مجوز تاکسیرانی بوده است.

علیرضا قنادان  درباره تصادف سرویس مدرسه در محله خزانه بخارایی گفت: ما طی نامه‌نگاری با آموزش و پرورش درخواست کردیم سرویس‌های بدون برچسب را معرفی کنند تا در کمیسیون ماده 18 به تخلفات آنها رسیدگی شود. پلیس راهور در این زمینه با ما همکاری خوبی دارد و در صورت مشاهده سرویس مدارس بدون پرچسب اعمال قانون می‌کند.

مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران نیز به تشریح شرایط مصدومان حادثه تصادف ون دانش آموزی پرداخت و گفت: حادثه مربوط به مدرسه اندیشه شاهد بوده است که طی آن خودرو ون سرویس مدرسه در خیابان خزانه تهران با یک دستگاه مینی‌بوس تصادف می‌کند.
وی ادامه داد: از میان دانش‌آموزان محمد صادق نجفی و علی غفاری محصل پایه نهم و علی شایسته دانش‌آموز پایه هشتم به بیمارستان بهارلو منتقل شدند که شرایط جسمانی آن‌ها مناسب گزارش شده است. ۲ دانش آموز دیگر با نام‌های رضا سجادی و مهدی عزیزی نیز از پایه هشتم و نهم به علت شکستگی دست به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند که در حال حاضر مرخص شده‌اند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران پس از اطلاع از وقوع حادثه در بیمارستان حاضر شده و از مصدومان عیادت نمود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای پانا ، تاریخ انتشار15دی 97، کدخبر: 883717، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین