پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
خبرهای شنیده شده حاکی از رسیدن موج انتصابات فامیلی دولتی‌ها به استانداری کرمانشاه و البته گماردن آنها در پست‌های حساس است.

شعار سال: انتصابات فامیلی در بدنه دولت در ماه‌های اخیر با واکنش‌ انتقادی مردم روبرو شد؛ انتصاباتی که صرفا از روی نسبت فامیلی با برخی از مقامات و اشخاصی صورت می‌گیرد که قدرت را در دست دارند.

«در این دولت پسرخاله، پسرعمو و نورچشمی نداریم!»؛ شاید آن روزها که رییس جمهور این نظق‌ها را داشت و تازه سکان دولت را به دست گرفته بود فکر این روزها را نمی‌کرد.

حالا ظاهرا این دومینوی استخدام های فامیلی به استانداری کرمانشاه رسیده است و شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از کارمندان این مجموعه که تجربه مدیریتی چندانی هم ندارد با یک رزومه تقریبا خالی از نشستن بر کرسی مدیریت قرار است بر مسند یکی از دفاتر حساس معاونت اقتصادی تکیه بزند.

معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه در ماه‌های اخیر با بازگشتن دوباره هدایت حاتمی که چند سال پیش از معاونت استانداری کرمانشاه کنار گذاشته شده بود شاهد تغییر و تحولاتی بوده است که تغییر روسای دفتر جذب سرمایه‌گذاری و دفتر برنامه ریزی از این جمله است.

در حالی که بیکاری، رکود و تورم همزمان بر استان کرمانشاه چنبره زده و نیاز مبرم امروز این منطقه مدیران کارآزموده و امتحان پس داده است؛ انتصابات مدیران با رزومه‌های خالی قطعا حاصلی جز فرصت سوزی ندارد.

بر اساس اخبار رسیده به مرصاد ظاهرا یکی از معاونان مرکز پژوهش استانداری که هیچ سابقه مدیریتی ندارد و بیشتر به دلیل داشتن نسبت فامیلی با هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قرار است به عنوان رییس دفتر اقتصادی استانداری منصوب شود و جای دارابی که به سمت مدیریت سازمان صمت کرمانشاه انتخاب شده قرار گیرد.

اما جدای از انتقاداتی که به دارابی در این مدت وارد بود و این انتصاب در سازمان صمت معلوم نبود پاداش کدام کار خاص و اقدام شاخصش بوده است، این شنیده‌ها برای جانشین وی در سمت رییس دفتر امور اقتصادی اگر صحت داشته باشد لزوم ورود جدی استاندار را به این موضوع می‌طلبد.

آقای استاندار! استانی با درآمدسرانه پایین، تورم لجام گسیخته، بیکاری بالا و ده‌ها مشکل اقتصادی دیگر که در آن ریشه زده است قاعدتا مدیرانی کارکشته می خواهد تا با دانش و تجربه کسب شده به میدان بیایند و بر آنها فائق آیند و بدون رودربایستی اینجا جایی برای لابی و استخدام فامیلی نیست، مردم از شما انتظار دارند در اینگونه عزل و نصب ها تمام جهات را لحاظ کنید و منافذ سوءاستفاده سودجویان را ببندید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز، تاریخ 17 دی 97، کد مطلب: 365629:www.mersadnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
اینکه چیز جدیدی نیست همه جا انتصابات فامیلی انچام میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین