پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش‌های عمرانی و اشتغال در خوزستان همزمان با سراسر کشور توسط قرارگاه کربلا سپاه پاسداران افتتاح شد.

شعار سال: پیش از ظهر امروز پنج هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت ویدئو کنفرانس، در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها در استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، آذربایجان غربی، خراسان و سیستان و بلوچستان به اجرایی شده است.

در این باره سرهنگ ابراهیم نعامی، فرمانده محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران خوزستان، اظهار کرد: 28 هزار و 191 پروژه محرومیت‌زدایی غیرعمرانی شامل پروژه‌های اشتغال‌زایی و کمک‌های دیگر به محرومان توسط واحدمحرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا در استان خوزستان طی سال 96 و 97 اجرا شد و 696 پروژه عمرانی نیز به دیگر اقدامات اضافه شده که این پروژه‌ها امروز در برنامه سراسری سپاه هماهنگ با دیگر استان‌ها افتتاح شدند.

وی افزود: بسیاری از این پروژه‌ها در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار و روستاهای محروم اطراف آن‌ها انجام شدند.

نعامی گفت: لایروبی انهار اطراف آبادان و شادگان، احداث و بازسازی منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در آبادان، شادگان و اروندکنار، اجرای طرح‌های آبرسانی و احداث پل در مناطق محروم، ترمیم مدارس و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن بخشی از پروژه‌های عمرانی اجرا شده توسط قرارگاه کربلا در خوزستان است.

وی ادامه داد: احداث کارگاه‌های خیاطی و صنایع دستی در مناطق محروم و به‌کارگیری نیروهای تحت پوشش کمیته امداد و ایتام و نیازمندان در این پروژه‌ها نیز از جمله اقداماتی بود که در بخش اشتغال انجام شد و امروز افتتاح شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 25 دی 97، کد مطلب: 13971025000898:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
سپاه به هرجایی که واردبشه اتفاقات خوبی پدیدار میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین