پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین سپاه استان خوزستان و این اداره کل ۱۳۶ دهستان از پروژه‌های عمرانی بهره‌مند می‌شوند که از دهستان‌های یاد شده تعداد ۶ دهستان سهم استان خوزستان است.

شعارسال: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین سپاه استان خوزستان و این اداره کل ۱۳۶ دهستان از پروژه‌های عمرانی بهره‌مند می‌شوند که از دهستان‌های یاد شده تعداد ۶ دهستان سهم استان خوزستان است.

نشست مشترک اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی استان خوزستان با حضور نمایندگانی از سپاه حضرت ولی عصر(عج)، فرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان، حسینی مدیرکل امور روستایی و شوراها امروز در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد.

در این جلسه موضوع انعقاد تفاهم نامه مشترک با هدف عمران و آبادانی و رفع محرومیت از چهره مناطق روستایی استان، میان سپاه حضرت ولی عصر(عج) و اداره کل امور روستایی وشوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استانداری در این جلسه اظهار داشت: با وجود اینکه همه سازمان‌ها بسیج شده تا اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها را به نقطه مطلوب برسانند باز هم مناطق محروم ما جای کار بسیار دارد.

هاشمی‌زاده افزود: یکی از چالش‌های بزرگ این طرح تامین اعتبار آن است که ضرورت دارد این مانع برطرف شود تا بتوان با آرامش و برنامه‌ریزی دقیق‌تر نسبت به انجام پروژه‌های تعریف شده اقدام کرد.

در ادامه معاون امور عمرانی استاندار از تلاش تلاشگران نیروی‌های جهادی که در این راه گام برداشته‌اند تجلیل کرد.

همچنین در این جلسه حسینی مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری خوزستان بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان و این اداره کل، 136 دهستان از پروژه‌های عمرانی بهره مند می‌شوند که از دهستان‌های یاد شده، تعداد 6 دهستان سهم استان خوزستان خواهد بود.

وی افزود: پروه‌های عمرانی مذکور در زمینه آب وکشاورزی، راه روستایی ،کنترل سیلاب، احداث و مرمت مدارس و مساجد و احداث خانه‌های عالم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آذر 1396، کدخبر: 1584941، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین