پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: با محاسبات انجام‌گرفته رودخانه کارون از نظر فنی مشکلی برای گذر و تخلیه سیلاب‌ها ندارد و می‌تواند در صورت بروز سیلاب بدون هیچ مشکلی آن را از خود در مقطع اهواز عبور دهد.
شعار سال: معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: با محاسبات انجام‌گرفته رودخانه کارون از نظر فنی مشکلی برای گذر و تخلیه سیلاب‌ها ندارد و می‌تواند در صورت بروز سیلاب بدون هیچ مشکلی آن را از خود در مقطع اهواز عبور دهد.

مصطفی شبه اظهار کرد: ردیف عمرانی اعتبار موردنیاز جهت لایروبی رودخانه کارون عملا وجود دارد و حذف نشده است اما به دلیل این‌که پولی وجود ندارد، تخصیصی نیز در این زمینه انجام نمی‌گیرد تا بتوان در رودخانه کارون کار انجام داد.

وی افزود: رودخانه کارون در حال حاضر علی رغم عدم لایروبی، مشکل حادی از نظر تخلیه سیلاب‌ها در مقطع اهواز ندارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: مساله اصلی در بحث لایروبی رودخانه کارون در حال حاضر بحث منظرسازی آن است تا کارون از نظر شکلی زیبایی بیشتر و بهتری پیدا کند.

شبه عنوان کرد: رودخانه کارون از نظر شکلی نیاز دارد تا اقداماتی از جمله لایروبی و بحث نی‌زدایی در آن صورت گیرد تا منظره رودخانه از نظر ظاهری چهره زیباتری به شهر اهواز بدهد.

وی ادامه داد: با محاسباتی که انجام گرفته است، رودخانه کارون از نظر فنی برای گذر و تخلیه سیلاب‌ها مشکلی ندارد و می‌تواند در صورت بروز سیلاب بدون هیچ مشکلی آن را از خود در مقطع اهواز عبور دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397، کدخبر: 97030602535 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین