پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر توسعه خطوط ریلی استان خوزستان رسولی عضو هیات مدیره راه آهن در جریان معرفی پروژه های ریلی این استان گفت: پروژه ریلی در این استان با نگاهی ملی دنبال می شود و اتصال مراکز بار استان خوزستان به شبکه ریلی کشور یکی از اولویت‌های توسعه خطوط ریلی در است.

شعارسال: تاکید وزیر راه و شهرسازی بر توسعه خطوط ریلی استان خوزستان رسولی عضو هیات مدیره راه آهن در جریان معرفی پروژه های ریلی این استان گفت: پروژه ریلی در این استان با نگاهی ملی دنبال می شود و اتصال مراکز بار استان خوزستان به شبکه ریلی کشور یکی از اولویت‌های توسعه خطوط ریلی در است .

وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به استان خوزستان ضمن کلنگ زنی چند پروژه اقتصادی، فعالیتهای اجرایی مرتبط به این وزارت خانه را در خوزستان بررسی و در جریان فعالیت ها و پروژه های ریلی این استان قرار گرفت .

محمد اسلامی ضمن بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) ، بنادر آبادن ، ماهشهر و خرمشهر ، بر توسعه ریلی در این استان تاکید و آن را موجب انتقال سریعتر بار و مسافر در چارچوب کریدور ریلی شمال جنوب دانست .

در این بازدید ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، محمد راستاد رییس سازمان بنادر و دریانوردی، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن و عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه آهن جنوب و جمعی از مدیران و مسئولان ستادی و استانی وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن در جریان معرفی پروژه های ریلی این استان گفت: پروژه ریلی در این استان با نگاهی ملی دنبال می شود و اتصال مراکز بار استان خوزستان به شبکه ریلی کشور یکی از اولویت‌های توسعه خطوط ریلی در است .

وی افزود : از جمله پروژه های الویت دار استان پروژه اتصال ریلی شلمچه به بصره است که در توسعه ترانزیت ریلی بسیار اثر گذار خواهد بود


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ریل نیوز  ،تاریخ انتشار : 27دی 97، کدخبر:۱۳۵۹۵ www.rail-news.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
مانیازمند همکاری های مردمی هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین