پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
ماجرای ترک برداشتن دیوارهای پارکینگ برج میلاد در هفته اخیر از سوی علیپور معان فنی و نگهداشت این برج در گفتگو با تسنیم تایید و یک بار از سوی علی درویش‌پور مدیر عامل برج میلاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد.

شعارسال: ماجرای ترک برداشتن دیوارهای پارکینگ برج میلاد در هفته اخیر از سوی علیپور معان فنی و نگهداشت این برج در گفتگو با تسنیم تایید و یک بار از سوی علی درویش‌پور مدیر عامل برج میلاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد.

این درحالی بود که معاون فنی و نگهداشت این برج، حرکت و زاویه ترک ایجاد شده را مهم و احتمالا خطرناک خوانده بود.

فارغ از این جدل های رسانه ای، آیا این ترک ها ممکن است نشان از فرونشست در این منطقه باشد؟

سازمان نقشه برداری کشور نرخ فرونشست در تهران را 22 تا 23 سانتیمتر اعلام کرده و محدوده درگیر با این پدیده را جنوب غربی پایتخت، حوالی اتوبان آزادگان، شهریار و ورامین اعلام کرده بود و تا کنون درباره اینکه در محدوده اتوبان همت و محل استقرار برج میلاد نیز ممکن است درگیر فرونشست شده باشد، اظهار نظری نکرده است.

چنین سازههای مهمی باید بصورت دائمی مورد پایش قرار گیرند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبر فوری ، تاریخ انتشار:4 بهمن 1397 ، کدخبر:824234  www.khabarfoori.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین