پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۸۵۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
بانک مرکزی، به منظور انتظام بخشی به فعالیت های در جریان و فراهم آوردن امکان برنامه ریزی برای فعالان حوزه رمز ارزها، پیش نویس سیاستنامه بانک مرکزی در خصوص رمز ارزها را برای آگاهی و کسب نظر کارشناسان و صاحبنظران منتشر کرد تا ظرف یک ماه نظرات علاقه مندان در خصوص آن اخذ شود.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک به منظور انتظام بخشی به فعالیت های در جریان و فراهم آوردن امکان برنامه ریزی برای فعالان حوزه رمز ارزها، پیش نویس سیاستنامه بانک مرکزی در خصوص رمز ارزها را برای آگاهی و کسب نظر کارشناسان و صاحبنظران منتشر کرد تا ظرف یک ماه نظرات علاقه مندان در خصوص آن اخذ شود.

متن این پیش نویس را اینجا بخوانید.

پیشنهادها و نکات اصلاحی از طریق رایانامه cryptocurrency@cbi.ir قابل ارسال است. بانک مرکزی از هرگونه نظر و پیشنهاد و نکته در خصوص این پیش نویس استقبال می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 9 بهمن 97، کد مطلب: 97110804549:www.arzdigital.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین