پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
دو مقام قضایی آمریکا تصریح کردند رنج‌هایی که کارکنان دولت در زمان تعطیلی متحمل شدند بسیار زیاد است و رئیس‌جمهور بیش از یک دستمزد معوق به آن‌ها بدهکار است.

شعارسال:دو مقام قضایی آمریکا تصریح کردند رنج‌هایی که کارکنان دولت در زمان تعطیلی متحمل شدند بسیار زیاد است و رئیس‌جمهور بیش از یک دستمزد معوق به آن‌ها بدهکار است.

وب‌سایت خبری-تحلیلی هیل، دو مقام قضایی آمریکا در گزارشی با برشمردن فداکاری‌های کارکنان بخش‌های مختلف دولت مرکزی در دوره تعطیلی و حتی پیش از آن خطاب به دونالد ترامپ گفتند که او بیش از یک ماه دستمزد معوق به کارکنانش بدهکار است.

آن‌ها در ادامه اذعان کردند که بالاخره پس از بازگشایی دولت که برای بیش از یک ماه تعطیل بود ترامپ از کارکنان دولت به خاطر ازخودگذشتگی فوق‌العاده تشکر کرد و آن‌ها را افرادی خارق‌العاده و میهن‌پرستانی بی‌بدیل خواند و از آن‌ها به خاطر سختی‌هایی که خودو خانواده‌هایشان تحمل کرده بودند تشکر کرد.

آن‌ها سپس این سؤال را مطرح کردند که آیا رئیس‌جمهور میزان واقعی ازخودگذشتگی کارکنان دولت مرکزی را می‌داند یا می‌فهمد؟

کارکنان پرداخت خواهد شد یا نه آن‌ها را مجبور کرد تا دست به استقراض بزنند تا بتوانند کرایه‌خانه، صورت‌حساب‌ها و دیگر مخارج خانواده‌هایشان را تأمین کنند.

این دو مقام در ادامه گزارش خود تأکید کردند: مسئله اما تنها این دستمزد عقب‌افتاده نیست شاید نگاهی به گذشته و اینکه از سال ۱۹۹۲ تابه‌حال بیش از ۳ هزار کارمند دولت مرکزی جان خود را در راه انجام‌وظیفه فدا کرده‌اند بتواند عمق فداکاری این کارکنان را بیشتر نمایان کند.

خیلی از این افراد فداکار که دیگر بین ما نیستند نیروهای انتظامی در اف.بی.آی، دی.ایی.ای، ای.تی.اف، آی.سی.ای، نیروهای گشت مرزی و مأموران دیگر قسمت‌های دولت مرکزی بودند.

تعدادی از این آمار نیز مربوط به کشته‌شدگان انفجار ساختمان دولت مرکزی در اوکلاهاما، ساختمان نیروی دریایی در واشنگتن و دیگر حوادث مشابه هستند.

این را نباید نادیده گرفت که نزدیک به یک‌سوم نیروی کار فعلی دولت مرکزی کهنه‌سربازانی هستند که بدون لباس کار خاص خودشان به خدمت به کشورشان بدون خستگی ادامه می‌دهند.

این کهنه‌سربازان که لباس شخصی پوشیده‌اند و به هر قیمتی از کشور دفاع کردند، مانند گروگانی در دست فرمانده کل، آقای رئیس‌جمهورهستند.

در پایان سال گذشته، این فرمانده کل کشور اقدام به انجام اعمال شرم‌آوری نسبت به خدمتکاران به میهن کرد. وی با کاهش حداقل دستمزدو پایین آوردن منافع بازنشستگی آن‌ها این قشر را تضعیف کرد. ترامپ سپس این قشر را به‌عنوان نقش‌آفرینان آب‌زیرکاه نامید که قصد دارند سیاست‌ها و ریاست جمهوری او را تضعیف کنند!

اما چرا ترامپ این رفتار را با نظامیان نداشت و اگر با آن‌ها نیز این‌گونه رفتار می‌کرد مردم با او چه می‌کردند؟!

او جرئت این کار را نداشت و بودجه نظامی کشور را به طور کامل به دستگاه‌های مربوطه حتی در دوره تعطیلی دولت مرکزی اختصاص داد زیرا وی آنان را از جمله کسانی می‌داند که به او در انتخابات رأی می‌دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار10 بهمن 97 ، کدخبر: 356746، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین