پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار اصفهان از مسئولان و رسانه‌ها بابت اهمیت ندادن به این جشنواره مردمی انتقاد کرد.مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار اصفهان گفت: رونمایی از مستند «بیشتر از مادرم» که پیرامون حاجیه‌خانم قوچانی، مادر شهید قوچانی است، ماجرای دوربینی که به جشنواره از طرف مادر شهید قوچانی اهدا شد گفته می‌شود. وی افزود: پویشن مادران انقلاب را داریم، تجلیل از خانواده شهید شاهسنایی و معرفی پدر شهید سجاد شاهسنایی به عنوان دبیر افتخاری جشنواره عمار استان اصفهان و تجلیل از دو اکران کننده برتر شهرستانی از جمله برنامه‌های اختتامیه است.

شعار سالمصطفی حدیدی با اشاره به برگزاری اختتامیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره عمار در اصفهان تصریح کرد: این برنامه عصر ۱۲ بهمن‌ماه با حضور آقای حاج محمد احمدیان روایتگر دفاع مقدس و محمدحسین ملکیان شاعر برگزار می‌شود.

مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار اصفهان گفت: رونمایی از مستند «بیشتر از مادرم» که پیرامون حاجیه‌خانم قوچانی، مادر شهید قوچانی است، ماجرای دوربینی که به جشنواره از طرف مادر شهید قوچانی اهدا شد گفته می‌شود.

وی افزود: پویشن مادران انقلاب را داریم، تجلیل از خانواده شهید شاهسنایی و معرفی پدر شهید سجاد شاهسنایی به عنوان دبیر افتخاری جشنواره عمار استان اصفهان و تجلیل از دو اکران کننده برتر شهرستانی از جمله برنامه‌های اختتامیه است.

حدیدی بابیان اینکه آقای نیما قربانی از طالخونچه که علی‌رغم دانش‌آموز بودن فعال فرهنگی است و سعید نصیر زاده سربازی از راوند کاشان تقدیر می‌شود، تصریح کرد: اختتامیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره عمار در اصفهان ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در خانه انقلاب اصفهان برگزار می‌شود.

وی با ابراز ناراحتی از عدم حضور خبرنگاران در افتتاحیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره عمار، بیان کرد: این جشنواره مردمی برای برخی از دوستان مسئول و رسانه اهمیت ندارد، جشنواره فجر به دلیل دولتی بودن شرایط مناسبی را برای برخی ایجاد می‌کند که ما به دلیل مردمی بودن نمی‌توانیم این شرایط را ایجاد کنیم و به همین دلیل کمتر رسانه‌ها و مسئولان به فکر جشنواره مردمی هستند.

مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار اصفهان ادامه داد: من از دست رسانه‌ها ناراحت هستم که چرا در این‌گونه برنامه‌ها حضور ندارند، این اقدامات انقلابی بدون هیچ حمایت دولتی و فقط با کمک مردم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به علت نبود بودجه و اعتبارات لازم نتوانستیم به‌درستی اطلاع‌رسانی کنیم؛ در یکی از مناطق اصفهان شهرداری یک‌شب جشن دارد ۱۸ عدد بنر اطلاع‌رسانی در ابعاد بزرگ در سطح شهر نصب‌کرده است.

حدیدی در پایان گفت: دوست داریم مسئولان و رسانه پای‌کار انقلاب بیایند که این دغدغه انقلابی‌ها است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صاحب نیوز تاریخ انتشار 12بهمن 97، کدخبر: 933799، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین