پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
علیرضا آشناگر روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه در سومین روز گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان در سفر به شهرستان سرخه با حضور در شورای اداری و مراسم افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر شهرستان سرخه اظهار داشت: راز ماندگاری انقلاب چند عامل است و افزود:
شعار سال: استاندار سمنان ظرفیت های شهرستان سرخه را بی بدیل عنوان نمود و گفت: اسلام، رهبری و مردم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند.

علیرضا آشناگر روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه در سومین روز گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان در سفر به شهرستان سرخه با حضور در شورای اداری و مراسم افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر شهرستان سرخه اظهار داشت: راز ماندگاری انقلاب چند عامل است و افزود: اسلام بعنوان دینی کامل و برترین دین ها به عنوان‌ عامل اصلی ماندگاری انقلاب قلمداد می‌شود، در گذشته در جامعه ظاهر و پوسته ای از دین وجود داشت و در کشورهای منطقه هم چهره ای خشونت بار از دین به همراه حاکمیتی قبیله ای تبلیغ می شد.

وی عامل رهبری ملت را از دیگر عوامل مهم ماندگاری انقلاب برشمرد و افزود: هیچ جنبش سیاسی و اجتماعی بدون رهبری درست به نتیجه نمی رسید که امام به شکلی اثر بخش این مهم را به نحو احسن به سرانجام رساند و هم اکنون نیز رهبر انقلاب در همان مسیر قرار دارد.

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت نقش مردم در انقلاب اسلامی خاطر نشان‌کرد: امام اعتقاد داشت حاکمیت اسلامی با رای و نظر مردم به فعلیت در خواهد آمد و مردم نیز در نقاط عطف و طوفان ها، امام و انقلاب را تنها نگذاشتند.

او گفت: دشمن همچنان به دشمنی و دنائت خود بیش از گذشته ادامه می دهد و هنوز هم علیرغم همه تلاش های مردم و دولت با عهد شکنی به رفتارهای خود ادامه می دهد.

آشناگر افزود: در شرایط فعلی باید اتحاد و همدلی امکان توطئه را از دشمن بگیریم و همه باید ید واحده باشیم و یک پرچم که بیرق مقابله با دشمن است را برافراشته کنیم.

استاندارسمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تشخیص درست حیله دشمن، بر حمایت از دولت تاکید کردند گفت: ما حق نداریم دولت ناکارآمد جلوه دهیم و مشکلات کشور را به جای آمریکا به ناکارآمدی دولت ربط بدهیم چرا که ناکارآمد جلوه دادن دولت امروز ناکارآمد نشان دادن نظام است.

وی با تاکید بر تلاش همه بر رفع مشکلات کشور خاطر نشان کرد: رئیس جمهور هم تاکید نمودند که باید با تمام توان کار کنیم تا بر مشکلات علیرغم محدودیت منابع فائق آئیم.

آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیتها و پتاتسیل های شهرستان سرخه اشاره کرد و افزود: شهرستان سرخه از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است، مساحت بالایی از استان را در بر گرفته است و قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب باعث بوجود آمدن فرصت های خوب گردشگری در این شهرستان شده است .

وی گفت: وجود معادن فراوان و متنوع از دیگر پتانسیل های این شهرستان است، صنایع خوبی هم در این شهرستان استقرار یافته است که باید با بکارگیری تسهیلات دولتی و مهم تر از آن، بخش خصوصی، تقویت شوند.

وی اذعان کرد: شهرستان به جایی رسیده است که باید انتخاب کند، کدام صنعت به توسعه آن کمک خواهد نمود لذا ایجاد زیرساخت ها و جلوگیری از خام فروشی یکی از موارد مهمی است که باید در این شهرستان پیگیری و دنبال شود.

استاندار سمنان گفت : تلاش برای حضور و بکارگیری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از موارد بسیار مهمی است که باید مورد توجه واقع شود.

وی خاطر نشان کرد :چالش بزرگ این شهرستان مانند کل استان، مشکل کم آبی است که با استفاده از آب های دریاها و.. قابل رفع است منابع طبیعی مثل نفت و آب انفال هستند و همه مردم کشور باید از آن بهره‌مند شوند که با تلاش مسئولان و همت نمایندگان استان در حال پیگیری است.

استاندار سمنان همچنین گفت : نگرانی بابت ارتقا تشکیلات ادارای شهرستان سرخه وجود ندارد.
وی گفت : بکارگیری سامانه های نوین آبیاری با کمک ۸۵ درصدی دولت، فرصت بسیار خوب و مناسبی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397، کدخبر: 808439 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
با پشتیبانی مردم عنایت رهبری نهال انقلاب 40 ساله شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین