پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
استاندار سمنان با اشاره به اهمیت نقش حراست‌ها در دستگاه‌های اجرایی گفت: حراست وظیفه سنگینی بر عهده دارد و افزود: تغییرات مدیران استان بر اساس شایسته‌سالاری، در حد ضرورت و برای پیشرفت و بهبود امور صورت پذیرد.

شعارسال: استاندار سمنان با اشاره به اهمیت نقش حراست‌ها در دستگاه‌های اجرایی گفت: حراست وظیفه سنگینی بر عهده دارد و افزود: تغییرات مدیران استان بر اساس شایسته‌سالاری، در حد ضرورت و برای پیشرفت و بهبود امور صورت پذیرد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان روز یکشنبه ۷ بهمن‌ماه در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری سمنان اظهار داشت: در ۴۰ سالگی و ورود به دهه پنجم عمر با برکت انقلاب اسلامی، امیدواریم با طراوت و سرزندگی، بیش از پیش شاهد شکوفایی نظام اسلانی باشیم و از خون شهدا حراست کنیم.

وی افزود: کارکنان حراست وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، حفاظت پرسنل و حراست از نیروها و کارکنان سازمان هم در جذب و هم در انتصاب به سمت‌های بالاتر، حفاظت و حراست از کارکنان که در مدت خدمت که خدای‌ناکرده اشتباه، خطا و انحرافی پیدا نکند از مهم‌ترین وظایف نیروهای حراست است.

آشناگر با تاکید بر حفاظت و حراست از اسناد طبقه بندی شده در سیستم اداری گفت: طبقه بندی اسناد جز وظایف جدی حراست است که باید با دقت و نظم از آن مراقبت شود.

وی خاطر نشان ساخت: حفاظت فیزیکی و مراقبت از محل کار باید از با دقت و حساسیت دنبال شود و از دستگاهها و تجهیزات پیشرفته برای این کار بهره برد و در صورت وجود محدودیت، مشکلات منعکس شده تا رفع شوند.

استاندار سمنان گفت: قصد داریم جابجایی نیروها بر حسب شایسته سالاری باشد و تغییرات هم در حد ضرورت و برای پیشرفت و بهبود امور صورت پذیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 7بهمن 1397 ، کدخبر:805001 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین