پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۸۷۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
وزارت صنعت دستور العمل بند ۷ مصوبه دولت در خصوص ترخیص خودروهای در گمرک مانده را ابلاغ کرد و بر این اساس ثبت سفارش جدید خودروهای در گمرک مانده بلامانع بوده اما این مجوز تنها تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت معتبر است.

شعار سال: وزیر صنعت، دستورالعمل بند 7 مصوبه 16دی ماه هیئت دولت در خصوص ترخیص خودروهای درگمرک مانده را ابلاغ کرد. بر این اساس امکان ثبت سفارش برای خودروهای دارای قبض انبار در اماکن گمرکی بدون انتقال ارز در سامانه جامع تجارت فراهم می شود. گفتنی است دستور العمل وزیرصنعت21 بند دارد که در بند 12 رفع تعهد ارزی گروهی از واردکنندگان که از ثبت سفارش های بانکی استفاده کرده اند موکول به ارائه پروانه گمرکی و پرداخت ما به التفاوت به بانک عامل حداکثر تا 9 ماه از تاریخ ترخیص است.

گفتنی است، بر اساس بند 9 دستور العمل مذکور ثبت سفارش ها تنها تا تاریخ 16 اردیبهشت معتبر است.

متن کامل این دستور العمل در اینجا قابل مشاهده است.

خودرو

خودرو

همچنین در تاریخ 14 بهمن ماه دفتر واردات گمرک ایران نیز در بخشنامه جزییات دستورالعمل وزارت صمت در خصوص بند 7 مصوبه هیئت دولت را برای اجرا به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

خودرو

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سايت خبري اقتصاد آنلاين تاریخ انتشار 18 بهمن 97، کدخبر: 334623، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
اگر قوانین شفاف ودرست طراحی شه به نظرم به نفع همه است بخصوص فعال اقتصادی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین