پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه 80 درصد شهریه دانشجویان زیرپوشش بهزیستی مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد و شعب آن در همه مقاطع تحصیلی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود، گفت: 20 درصد باقیمانده شهریه نیز توسط دانشگاه آزاد به صورت تخفیف است.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه 80 درصد شهریه دانشجویان زیرپوشش بهزیستی مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد و شعب آن در همه مقاطع تحصیلی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود، گفت: 20 درصد باقیمانده شهریه نیز توسط دانشگاه آزاد به صورت تخفیف است.

محمد محمدی قیداری اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان زنجان در راستای حمایت از جامعه هدف خود خدمات متعددی ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به اشتغال و خودکفایی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی در حمایت از جامعه هدف اشتغالزایی برای آنها و همچنین ساخت مسکن مناسب است، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی برنامه‌های راهبردی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و خودکفایی آنها موجب تقویت عزت نفس افراد شده و کاهش وابستگی آنها به دیگران را به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: به همین لحاظ و برای پایدارسازی مشاغل طبق تفاهم‌نامه منعقده با فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های مهارتی رایگان به جامعه هدف بهزیستی ارائه می‌شود.

محمدی‌قیداری با بیان اینکه از زمان آغاز فعالیت معاونت اشتغال بهزیستی استان تاکنون 6 هزار شغل برای جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده است، گفت: بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش مشاغل خانگی، صنایع دستی، هنر، فرشبافی، کشاورزی و دامداری بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی دارای شرایط خاصی هستند، گفت: به همین خاطر سالانه مشوق‌های حمایتی از قبیل کمک‌‌های بلاعوض و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با هدف تثبیت اشتغال ایجاد و تشویق و ترغیب کارفرمایان در بودجه خود پیشبینی و پرداخت می‌شود.

وی همچنین گزارشی از وضعیت اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی طی سال‌جاری ارائه کرد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون برای 540 نفر از معلولین بهزیستی فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت ارائه خدمات در حوزه تحصیل جامعه بهزیستی استان زنجان ارائه کرد و افزود: در این راستا 438 دانشجو از خدمات بهزیستی بهره‌مند شدند.

محمدی‌قیداری با بیان اینکه 80 درصد شهریه تمامی دانشجویان زیرپوشش بهزیستی مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد و شعب آن در همه مقاطع تحصیلی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود افزود: 20 درصد باقیمانده شهریه نیز توسط دانشگاه آزاد به صورت تخفیف است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در همین راستا و طبق تفاهم‌نامه منعقده همه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در همه مقاطع تحصیلی از میزان ۲۰ درصد تخفیف شهریه تحصیلی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برخوردار خواهند شد.

وی همچنین از بهره‌مندی 191 دانشجو در دانشگاه‌های غیردولتی شامل 71 نفر در مقطع کاردانی، 160 نفر در مقطع کارشناسی، 37 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و پنج نفر در مقطع دکتری در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت آموزش عالی این خدمات به جامعه هدف بهزیستی ارائه می‌شود، اما لازم به ذکر است که داشتن تأییدیه کمیسیون پزشکی،گزارش مددکاری و مدارک مبنی بر انتخاب واحد و پذیرش در کنکور از مدارک مورد نیاز برای پرداخت شهریه دانشجویان معلول ضروری است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار : 19بهمن 97، کدخبر:13971117001382 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین