پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی فردا با حضور رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می‌شود.

شعارسال: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی فردا با حضور رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، فردا ۲۱ بهمن‌ماه افتتاح می‌شود‌.

در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند.

مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بهعنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های شمال غرب تهران است که فردا طی مراسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. این بیمارستان با مساحتی بالغ بر ۴۳ هزار مترمربع بنای مفید در ۱۰ طبقه و ۲۰۰ تخت راه‌اندازی شده است.

بخش داخلی و بخش جراحی، زنان و زایمان، اطفال، اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، رادیولوژی، اورژانس، دیالیز، آزمایشگاه‌های تخصصی و بخش‌های پاراکلینیکی از مهم‌ترین بخشهای موجود این بیمارستان است. بخش‌های آنژیوگرافی و جراحی قلب نیز تا چند ماه آینده در کنار سایر بخش‌ها فعال خواهد شد.

بیمارستان فرهیختگان مجهز به پُد هوایی بوده که برای خدمات‌دهی به اورژانس کشور در غرب تهران نیز آمادگی دارد. همچنین در تمام بخش‌های بیمارستان فرهیختگان کلاس‌های درس، کتابخانه، فضای کتابخانه‌های مجازی برای دانشجویان و استادان برای افزایش کیفیت آموزشی تعبیه شده است. بیمارستان فرهیختگان موقعیت بی‌نظیری برای دانشجویان جهت کسب علوم بالینی در دانشگاه آزاد اسلامی به‌حساب می‌آید.

افتتاح این بیمارستان، منشأ تحولی بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی برای راه‌اندازی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی خواهد بود.

بیمارستان فرهیختگان در انتهای اتوبان شهید ستاری، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک واقع است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:20 بهمن 1397 ، کدخبر: 359458،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین