پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
در نبود سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی دولتی به‌دلایلی از جمله ضعف درآمدهای دولت، اکنون خبر می‌رسد که مردم استان لرستان خود اقدام به برنامه‌ریزی برای احداث یک بیمارستان بزرگ و مجهز کرده‌اند.

شعار سال: بیمارستان شفا یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه درمان کشور است که در استان لرستان و شهر خرم‌آباد قرار دارد. با افتتاح فاز سوم این مرکز درمانی در سال ۱۳۹۹، بیمارستان شفا بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی کشور با امکانات ویژه از جمله پد هلیکوپتر و قابلیت پذیرش اورژانس هوایی خواهد بود.

این بیمارستان جنرال دارای ۳۰۰ تخت بیمارستانی است که از این تعداد ۱۴۰ تخت سال‌هاست که فعال بوده و ۱۶۰ تخت آن نیز در قالب فاز سوم بیمارستان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و منطقه غرب و جنوب غربی کشور را بی‌نیاز از خدمات پزشکی در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور خواهد کرد. بیمارستان شفا با کلیه بیمه‌های پایه و مکمل کشور قرارداد داشته و یکی از معدود بیمارستان‌های خصوصی درجه یک کشور است که تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت را اعمال کرده و هیچ مبلغی را علاوه بر آن از مراجعان دریافت نمی‌ کند.این بیمارستان علاوه بر ارائه بالاترین استاندارد خدمات پزشکی به مردم، موجب اشتغال مستقیم بیش از ۷۰۰  نیز شده است و این مورد یکی از برجسته‌ترین خدمات این مرکز به مردم لرستان است. همچنین شفا در تمامی سال‌های اخیر که مشکلات ارزی و تورمی باعث رکود در بسیاری از صنایع تولیدی و خدماتی کشور شده، همچنان روند رو به رشد خود را طی کرده و میزان اشتغال‌زایی آن در آینده نزدیک به بیش از هزارنفر خواهد رسید. حضور ۲۰۰ پزشک در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف یکی از ویژگی‌های این مرکز درمانی است؛ این در حالی است که در زمینه درمان ناباروری و نیز انواع جراحی قلب باز این مرکز موفقیت‌های بسیاری کسب کرده که در استان‌های غرب و جنوب غربی شاخص است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 11 اسفند 98، شماره: 3631245

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین