پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
وزیر بهداشت، گفت: در سال 99 حدود 8000 تخت جدید به شمار تخت‌های کشور در مناطق کمتر توسعه یافته اضافه خواهیم کرد که قسمتی از آن مربوط به پروژه سال 99 ما و بخش دیگر مربوط به پویش 2050 است.

شعار سال: دکتر سعید نمکی در مراسم افتتاح بیمارستان 124 تخت‌خوابی در شهرستان لامرد استان فارس که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، گفت: بیمارستانی که با همت مردم شریف این منطقه و کمک خیر عزیز و سایر دوستان امروز افتتاح می‌شود یکی از مراکز بسیار مهم و قابل استفاده خواهد بود. 

 وی افزود: امسال حدود 8000 تخت جدید به شمار تخت‌های کشور در مناطق کمتر توسعه یافته اضافه خواهیم کرد که قسمتی از آن مربوط به پروژه سال 99 ما و بخش دیگر مربوط به پویش 2050 است که قرار بود در طول 20 هفته تا هفته سلامت هر هفته 50 پروژه را با اولویت نقاط کمتر برخوردار افتتاح کنیم که به دلیل مشکلات ناشی از کرونا در اسفندماه بر زمین ماند. امسال در پیگیری طرح تحول سلامت و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته، توسعه بخش بهداشتی نیز صورت خواهد گرفت.

 وزیر بهداشت در ادامه با تشکر از همه همکارانش برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: دستاوردهای بسیار مطلوبی در این زمینه با لطف خداوند، همکاری مردم،‌ جانفشانی کادر درمانی کشور در عرصه بین‌المللی به دست آمد. به همکاران عزیزم در استان فارس به عنوان یکی از استان‌های موفق که هم مرگ ومیر را به حداقل رساندند و هم مدیریت بیماری را به نحو احسن انجام دادند تشکر می‌کنم.

 در ادامه برنامه آیین بهره برداری از طرح‌های ملی و زیربنایی در استان فارس، دکتر قاسم جانبابایی ـ معاون درمان وزارت بهداشت،‌ بیان کرد: امروز آرزوی چندین ساله مردم شهرستان لامرد برآورده شد. با توجه به موقعیت شهر لامرد خوشبختانه از سال 93 با همت خیر بزرگی به نام حاج حیدر کار ساخت بیمارستان آغاز شده است و با تلاش همکاران ما در وزارتخانه این پروژه تکمیل و تجهیز شده است و بالغ بر 140 میلیارد تومان هزینه اتمام پروژه برآورد می‌شود.

 وی افزود: این بیمارستان 124 تخت‌خوابی با بخش‌های تشخیصی، MRI، جراحی، اطفال و بخش‌های ویژه در ساختمانی نو آغاز به کار خواهد کرد. این بیمارستان اولین بیمارستان از آن 48 بیمارستانی است که قرار است با همت دولت و وزیر افتتاح شود.

 وی در خصوص افتخارات استان فارس در مقابله با کرونا، اظهار کرد: کرونا به ما ثابت کرد هیچ کشوری از ما جلوتر نیست. یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ساخت شبکه‌ بهداشتی است که پس از انقلاب آغاز شد و این ساختار آن چیزی است که امروز به داد مردم رسیده است. توسعه و تقویت زیرساخت شبکه در طرح تحول سلامت که به آن تاکید می‌شد در این دولت تحقق یافته و آنچه که دنیا امروز با آن به صورت مشکل مواجه است نداشتن شبکه بهداشتی است. استان فارس تاکنون توانسته بالای 30هزار مورد مشکوک به کرونا را با استفاده از ظرفیت نظام شبکه شناسایی کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اعتمادآنلاین، تاریخ 4 اردیبهشت 99، کد مطلب: 401318: www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
مدیران ما فقط عشق افزایش ظرفیت رو دارن کسی نمیپرسه کیفیت این ها در چه حدیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین