پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۳۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
اگر می شنوید در کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی با وجود شیوع کرونا، مرگ و میر پایین است یک دلیل آن وجود زیرساخت های کافی مثل تخت برای مراقبت از بیماران است.این در حالیست که ایران حدود 1.5 تخت به ازای 1000 نفر وجود داشته و کشور با کمبود شدید تخت بیمارستانی مواجه است.

 شعار سال : کمبود تخت بیمارستانی خصوصا در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌ها یکی از چالش‌های اساسی در نظام سلامت کشور محسوب شده؛ به طوری که حداقل ۱۲ هزار تخت مراقبت‌های ویژه کمبود داریم.اگر می شنوید در کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی با وجود شیوع کرونا، مرگ و میر پایین است یک دلیل آن وجود زیرساخت های کافی مثل تخت بیمارستانی برای مراقبت از بیماران می باشد.

چین در زمان شیوع اپیدمی کرونا ، ظرف یک ماه دو بیمارستان هزار تخت‌خوابی برای کرونا ساخت. امّا در ایران زیرساخت های مراقبتی کافی برای هجوم بیماران به بیمارستان‌ها وجود نداشته و نظام درمان با نوعی غافلگیری روبرو شد، در چنین شرایطی بهتر است مراقب باشید تا مبتلا نشوید.

نسبت تخت به جمعیت در 20 کشور نخست OECD

براساس جدول بالا در خصوص تعداد تخت های بیمارستانی به نسبت جمعیت، چین در جایگاه 19م قرار دارد با 4.3 تخت به ازای 1000 نفر ، خدمات رسانی می کند. ایران حدود 1.5 تخت به ازای 1000 نفر دارد .

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
1
0
واقعا شرم بر شما باد .ژاپن مرگ و میرش پایینه چون زیرساخت داره؟
تاتونستید زدید تو سر ما که عقب افتاده هستیم ،الان ژاپن روزی ۲۰۰ کشته میده .
خجالت بکشید وطن فر وشهای خود فروخته
هیچ دولتی مثل جمهوری اسلامی هوای مردم رو نداره
مدیر پایگاه

سلام بر آقا سامان کامنت زن 


نفوذی هستی یا مزدور؟


غلط می کنی در مورد چیزی که اطلاع نداری حرف می زنی و دیگران را زیر سوال می بری؟ ده ها بار گفتیم و باز می گوییم که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، رسانه زرد نیست که هر کم اطلاع بی سوادی یا مزدور و نفوذی سرش را پائین بیندازد و وارد شود و اراجیف بگوید. 


اگر بر ما منت گذاشتی و وارد این پایگاه شدی ، حد و حدود حرفه ای خودت را رعایت کن. نیروهای گرداننده این پایگاه تحلیلی خبری، بدون گرفتن کمترین کمک از دولت یا بهره مندی از امکانات دولتی ، بشکلی حرفه ای در راستای توسعه و تعالی این کشور در حال جهاد چندین ساله در خط مقدم هستند و بعد شمای الف بچه، بدون کمترین اطلاع از عقبه کار اقدام به فحاشی و توهین می کنی؟ 


تحلیل منظومه فکری افرادی که اقدام به گل و بلبل نشان دادن کشور می کنند، فقط دو سیگنال می دهد. یا مزدوری یا نفوذی. 
بچه های گام دومی انقلاب هم ریشه این دو آفت را از جمهوری اسلامی می کنند. ان شالله به یاری خداوند

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
بابا بی خیال ، چرا اینقدر قاطی کردید براش؟ طرف کم اطلاع بوده یا از روی بیکاری یه چیزی نوشته دیگه. اینقدر قاطی کردن نداره که.
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
منم اینقدر بدم میاد از این بادمجون دور قاب چین های الکی خوش بی خاصیت ، خدا می دونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین