پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱ بیمارستان در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
شعارسال: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱ بیمارستان در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
 
محمدجعفر علیزاده عصر امروز در بازدید از بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی حسین پور لنگرود در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این بیمارستان با پبشرفت فیزیکی ۹۶ درصد با اعتباری بالغ بر بیش از ۷۵ میلیارد تومان در دست احداث است.
 
وی تصریح کرد: موتورخانه بیمارستان به عنوان مهترین قسمت این بیمارستان هفته آینده راه اندازی می شود و عملیات نهایی و تجهیز آن نیز به زودی انجام خواهد شد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احداث بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش گفت: این بیمارستان نیز با پبشرفت فیزیکی ۹۸ درصد با اعتباری بالغ بر بیش از ۹۵ میلیارد تومان به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
 
علیزاده از دریافت مجوز برای راه اندازی مرکز جراحی قلب باز در غرب استان خبر داد و افزود: طراحی و جانمایی این مرکز انجام شده است و براساس پیش بینی ها با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بعد از بهره برداری از بیمارستان های تالش و لنگرود عملیات اتمام بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی در رشت در اولویت خواهد بود، یادآور شد: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱ بیمارستان در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا؛ بیمارستان شهید حسین‌پور شلمانی در چهار طبقه از محل اعتبارات عمرانی ملی احداث می شود که پیش‌بینی شده در صورت تامین اعتبار و تهیه مصالح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
 
این بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی، جراحی داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و فیزیوتراپی است که در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و زیربنای ۱۱ هزار متر مربع احداث شده است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:   12  دی   1398،کدخبر:  98101209196،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین