پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
دو بیمارستان جدید هدایت و شهید فیاضبخش به ترتیب از سال ۹۱ و ۹۳ کلنگ زده شدند، اما متاسفانه همچنان در حال ساخت و ساز هستند، متاسفانه داستان بیمارستان سازی در تامین اجتماعی بسیار تلخ است و گاها تا ده سال و اندی ساخت بیمارستان به طول می کشد.

شعار سال:دو بیمارستان جدید هدایت و شهید فیاضبخش به ترتیب از سال ۹۱ و ۹۳ کلنگ زده شدند، اما متاسفانه همچنان در حال ساخت و ساز هستند، متاسفانه داستان بیمارستان سازی در تامین اجتماعی بسیار تلخ است و گاها تا ده سال و اندی ساخت بیمارستان به طول می کشد.


هنوز مشخص نیست که چرا مدیران عامل تامین اجتماعی نتوانستند این مشکل قدیمی را حل کنند و عملا با این روند کند و غیر منطقی حاکم بر ساخت و ساز هزینه تمام شده و رکود سرمایه به شدت افزایش می یابد.

نکته ی حائز اهمیت این است که پیمانکاران طرف قرارداد، همان شرکت های تحت امر تامین اجتماعی هستند و ..مشخص نیست ایراد از کدام طرف است.


یکی از کارهای مهم سالاری اعلام برنامه در مورد این بیمارستان هاست، اینکه دائما بگوئیم کارگر و بازنشسته، دردی را دوا نمی کنم، سالاری باید بیش از پیش این ساختمان های نیمه کاره را تکمیل کنید و تکلیف میراث پیشینیان را حل کند‌. بیمارستان هدایت و فیاضبخش اگر کمی همت مسئولان را با خود همراه ببینند می توانند خیلی سریع به مدار خدمت در آیند.

مهدی اسفندیار

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین