پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
خانم گودرون هارر، کارشناس مسائل خاورمیانه در روزنامه استاندارد اتریش نوشت: اگر هدف آمریکا از برگزاری نشست لهستان، همراهی اتحادیه اروپا با خود در سیاست‌های مربوط به ایران بوده، از هم اکنون این تلاشی ناموفق است.
شعارسال: این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: حتی کشور میزبان (لهستان) نیز تا کنون حاضر نشده حتی به قیمت روابط ویژه خود با آمریکا، از اجماع اتحادیه اروپا بر حفظ توافق هسته‌ای با ایران دست بکشد.

گفتنی است قرار است هفته ۲۴ و ۲۵ بهمن کنفرانسی به میزبانی ورشو درباره صلح و امنیت در خاورمیانه برگزار شود اما بنا به اظهارات مقامات آمریکایی و بر خلاف اظهارات مقامات لهستانی، این کنفرانس با هدف اعمال فشار بر ایران انجام می‌شود که با واکنش تند ایران مواجه شده است.

این کنفرانس به محلی از اخلاف نظر میان مقامات اروپایی و آمریکا منجر شده شده است و برخی از این کشورها اعلام کردند یا در این کنفرانس شرکت نخواند کرد با مقامی پایین در آن شرکت خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1397 ، کدخبر: 97112010515 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین