پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
استاندار یزد با بیان اینکه نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است، اظهار داشت: در حضور رئیس سازمان انرژی اتمی مطالبات مردم مورد بحث قرار گرفت و ایشان بر رعایت مصالح زیست محیطی که برای استان یزد است، تاکید و قول قاطعانه دادند.طالبی با بیان اینکه نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است، اظهار داشت: نکته ای که مردم عزیز استان باید بدانند این مهم می باشد که بحث فراوری هسته ای در داخل استان با خارج از استان متفاوت بوده و بخش کم خطر آن در استان یزد صورت می گیرد.

شعار سالمحمد علی طالبی استاندار یزد با تاکید بر اینکه محیط زیست و حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است، در خصوص مخاطرات دفن ضایعات هسته ای در یزد بیان داشت: این موضوع را پیگیری می کنیم. در سفر اخیر دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به یزد بخشی از این مطالبات مورد بحث قرار گرفت و در همان جلسه بر رعایت مصالح زیست محیطی که برای استان یزد است تاکید و ایشان نیز قول قاطعانه دادند که تمام جنبه های زیست محیطی موضوع فراوری اولیه اورانیوم که در استان انجام می شود را رعایت کنند.

طالبی با بیان اینکه نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است، اظهار داشت: نکته ای که مردم عزیز استان باید بدانند این مهم می باشد که بحث فراوری هسته ای در داخل استان با خارج از استان متفاوت بوده و بخش کم خطر آن در استان یزد صورت می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بنده در بازدیدی که از مرکز تولید تولید کیکی زرد داشتم مشاهده کردم که افراد با تجهیزات ایمنی معمولی مشغول به کار بوده و اذعان داشتند تصور درباره اینکه این مواد دارای تششعات مضر هستند، اینگونه نیست.

استاندار یزد در آخر خاطرنشان کرد: به هر حال وجود معدن اورانیوم و کارخانه فراوری هسته ای نگرانی به حقی را برای مردم یزد ایجاد کرده و ما پیگیر این موضوع بوده و مسئولیت داریم که از سازمان انرژی اتمی مطالبه کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار19بهمن 97، کدخبر: 810202، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین