پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
غلامرضا شریعتی گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی از سوی هواشناسی و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها بویژه در حوضه کرخه و دز، دستگاه ها آمادگی لازم را در برابر سیلاب داشته باشند.او با بیان اینکه مسئولین حافظ معیشت و زندگی مردم هستند، گفت: فرمانداران و دیگر مسوولین ذیربط به طور جدی ورود کنند، زیرا معیشت مردم در خطر است. بیشتر تمرکز را روی مدیریت بحران بگذارند تا خسارتی به مردم وارد نشود.

شعار سال: غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در سالن مانیتورینگ مدیریت بحران استانداری خوزستان با تاکید بر حالت آماده باش دستگاه ها برای مدیریت سیلاب های احتمالی رودخانه ها اظهار کرد: دستگاه ها در حالت آماده باش باشند و مسئولی از استان خارج نشود، تا بارش ها را مدیریت کنیم.

او با بیان اینکه مسئولین حافظ معیشت و زندگی مردم هستند، گفت: فرمانداران و دیگر مسوولین ذیربط به طور جدی ورود کنند، زیرا معیشت مردم در خطر است. بیشتر تمرکز را روی مدیریت بحران بگذارند تا خسارتی به مردم وارد نشود.

شریعتی افزود: دستگاه های در حوضه کرخه به صورت ویژه آماده باشند و نقاط حادثه خیز را ترمیم و استحکام بخشی کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه فرمانداران و دیگر مسئولین ذیربط در زمان خشکسالی توانستند بحران را به خوبی مدیریت کنند، بر مدیریت سیلاب احتمالی در روزهای آینده تاکید کرد و گفت: فرمانداران با مدیریت بحران و استانداری در ارتباط باشند و اطلاعات را لحظه به لحظه گزارش دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 18بهمن 97، کدخبر: 810050، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین