پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: استان اردبیل با اقدامات صورت‌گرفته در آینده نزدیک و حداکثر ظرف ۲ سال آینده به شبکه سراسری ریلی کشور متصل خواهد شد.

شعارسال:محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن اردبیل - میانه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اتصال مراکز استان‌ها به شبکه راه آهن سراسری اظهار کرد: اتصال مراکز استان‌ها به شبکه راه آهن سراسری و بین‌المللی از اهداف و برنامه‌های در دست اقدام دولت است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل با اقدامات صورت گرفته، در آینده نزدیک و حداکثر ظرف ۲ سال آینده به شبکه سراسری ریلی کشور متصل خواهد شد.

نوبخت افزود: راه آهن اردبیل جزو سخت‌ترین پروژه‌های راه‌آهن کشوری است و در حال حاضر ما شاهد احداث یکی از بلندترین پل‌های ریلی در این استان هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: این پروژه باعث تقویت رشد زیرساخت‌های استان می‌شود که عبور مرور ریلی باعث رونق گردشگری به خصوص در فصل زمستان برای استان اردبیل خواهد بود و می‌تواند مقصد مناسبی برای فعالان حوزه گردشگری باشد.

وی تصریح کرد: تمامی مسئولان به کمک نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در تلاش هستند تا این پروژه به نحو احسن و در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد که برای انجام این پروژه تا پایان سال، 180 میلیارد تومان اعتبار تزریق خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار21 بهمن 97، کدخبر: 13971121000819،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین