پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه با حضور اعضای این مجمع برگزار خواهد شد.
شعار سال : جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه با حضور اعضای این مجمع برگزار خواهد شد.

جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساعت ۸:۳۰ در ساختمان این مجمع در تهران برگزار خواهد شد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جلسه آتی این مجمع گفته بود:اصولاًکنوانسیون‌های بین‌المللی میان کشورهای هم‌پیمان شکل می‌گیرد و بعداً از سایر کشورها خواسته می‌شود تا به آن بپیوندند. این مسئله در خصوص FATF نیز صدق می‌کند. پیوستن به این معاهده برای ایران نیز دارای منفعت است و به همین دلیل، ما مصوبه ضدپولشویی را در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب کردیم.

وی ادامه داد: ما این کار را انجام دادیم تا پولشویی‌ها را پیدا و جرائم را شناسایی کنیم و از این طریق، بر سیستم مالی و تبادلات بانکی نظارت داشته باشیم؛ البته این بدین معنی نیست که ایران هرکاری که آن‌ها بخواهد، انجام خواهد داد. به‌عبارتی دیگر، ایران باید برای جلوگیری از درگیری با غرب، به FATF محلق شود، اما نباید به هر آنچه که در FATF یا CFT آمده و مغایر با قانون اساسی ماست، تن دهیم و اسرار مالی مهم خود را فاش کنیم، به‌ویژه آن‌هایی که استقلال ما را زیرسؤال می‌برند. مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان در حال بررسی آن است.

احتمالاً جلسه این هفته مجمع هم به پیوستن ایران به نهاد FATF اختصاص یابد.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:24بهمن1397 ، 360112دخبر:  : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین