پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: آمار و اعداد، مبین این نکته است که تولید فولاد در ایران در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 40 برابر افزایش پیدا کرده و کشور ما در سایه این اقدامات بی نیاز از واردات فولادهای عمومی در کشور شده است.

شعار سال: مدیر عامل فولاد مبارکه، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در چهاردهه عمر انقلاب اسلامی پیشرفتهای کمی و کیفی بسیاری را در صنعت فولاد کشور شاهد بودیم. برای مثال قبل از انقلاب اسلامی، ما وارد کننده چهار میلیون تن فولاد بودیم ولی اکنون که در حال حاضر بالغ بر هشت میلیون تن فولاد صادر می کنیم. قبل از انقلاب اسلامی تنها تولیدکننده فولاد، ذوب آهن با 600 هزار تن تولید بود ولی اکنون ظرفیت نصب شده کشور، بالای 32 میلیون تن است و 25 میلیون تن تولید فولاد را شاهد هستیم.
عظیمیان افزود: آمار و اعداد، مبین این نکته است که تولید فولاد در ایران در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 40 برابر افزایش پیدا کرده و کشور ما در سایه این اقدامات بی نیاز از واردات فولادهای عمومی در کشور شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فصل اقتصاد، تاریخ 23 بهمن 97، کد مطلب: 301657: www.fasleqtesad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین