پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۸۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
مسئول راه‌اندازی واحد فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این واحد از مهرماه سال ۹۸ فعالیت خود را در هفت رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی آغاز خواهد کرد.

شعار سال: علی مقداریگفت: واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی دارای مجتمع آموزشی در منطقه شهرک غرب بود که طبق صورت جلسه‌ای این مجتمع به واحد فرشتگان اختصاص داده شده است.

مسئول راه‌اندازی واحد فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برنامه داریم براساس امکان سنجی‌هایی که انجام می‌شود طی پنج تا ۱۰ سال آینده رشته‌های تحصیلی متناسب با نیازهای جامعه مخاطب کم‌شنوا و ناشنوا در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شود.

مقداری اظهار کرد: پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی براساس سوابق تحصیلی با لحاظ کردن دانش و توانایی زبان اشاره ایرانی خواهد بود.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در کشورهای اطراف ایران دانشگاهی با چنین پتانسیلی وجود ندارد بنابراین برنامه داریم از این کشورها دانشجوی بین‌المللی جذب کنیم که به دانشجویان خارجی زبان اشاره ایرانی و بین‌المللی آموزش داده می‌شود.

مسئول راه‌اندازی واحد فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: برای تأمین اساتید این واحد دانشگاهی فراخوانی منتشر شد که از فارغ‌التحصیلان و جامعه کم‌شنوا و ناشنوا رزومه‌هایی دریافت کردیم و درحال بررسی آنها هستیم.

مقداری گفت: ممکن است در ابتدا مشکلاتی درخصوص نیروی انسانی مورد نیاز برای فعالیت در این دانشگاه وجود داشته باشد اما باتوجه به اینکه هدف‌گذاری پنج ساله برای تربیت نیروی انسانی در این دانشگاه انجام شده بنابراین طی چندسال آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 24 بهمن 97، کد مطلب: 360268: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین