پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۹۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷
در حالی که سازمان خصوصی سازی پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی را واگذار کند، مزایده واگذاری این شرکت‌ها برگزار نشد.

شعارسال: در حالی که سازمان خصوصی سازی پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی را واگذار کند، مزایده واگذاری این شرکت‌ها برگزار نشد.

 در پس حواشی ناشی از واگذاری سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی، سازمان خصوصی‌سازی در حالی دوباره سهام این شرکت‌ها برای فروش آگهی کرد که مزایده واگذاری آنها در روز چهارشنبه گذشته برگزار نشد.

در این مزایده قرار بود بلوک 98.28 درصدی سهام شرکت ماشین‌سازی تبریز شامل یک میلیارد و 648 میلیون و 205 هزار و 826 سهم، بلوک 100 درصدی سهام شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز شامل 112 میلیون و 500 هزار سهم و شش دانگ املاک ائل‌گلی در مجموع به ارزش کل پایه 7000 میلیارد ریال به‌صورت نقد واگذار شود.

این گزارش می‌افزاید: عدم برگزاری مزایده سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی در حالی در آخرین روز کاری هفته گذشته در حالی اتفاق افتاد، که پیش از برگزاری این مزایده بسیج دانشجویی صنعتی سهند طی بیانیه‌ای ضمن انتقاد به نحوه واگذاری ماشین‌سازی تبریز به سازمان خصوصی‌سازی هشدار داده بود در صورتی که در شرایط این واگذاری رعایت نشود، تمامی عواقب ناشی از این تخلف بر عهده‌ این سازمان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:27 بهمن 1397 ، کدخبر:1948168 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین