پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
مجمع فدراسیون فوتبال قرار است در تاریخ ۱۹ اسفند برگزار و مهم‌ترین موضوع این مجمع هم بررسی وضعیت بازنشستگان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است.
شعار سال : بالاخره جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل شد و یکی‌ از مهم‌ترین موضوعاتی که در این جلسه در دستور کار قرار گرفت بررسی وضعیت بازنشستگان فدراسیون فوتبال بود.
پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، حضور بازنشستگان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مهم‌ترین موضوعی بود که در مورد آن صحبت می‌شد. مهدی تاج رئیس بازنشسته  فدراسیون فوتبال، توانست با کمک ماده ۶۶ خدمات مدیریت کشوری در سمت خود ابقا شود، اما وضعیت دیگر اعضای هیئت رئیسه هم همگی بازنشسته هستند، هنوز مشخص نشده است و قرار بر این بود که در مجمع فدراسیون فوتبال در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.
در ابتدا جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار بود ۱۹ دی برگزار شود اما شب قبل از برگزاری مجمع، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل رقابت‌های جام ملت‌ها و حضور تیم ملی در این مسابقات، برای انسجام و حفظ تمرکز این مجمع به زمان دیگری موکول می‌شود.
با پایان یافتن جام ملت‌ها هنوز زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و وضعیت بازنشستگان مشخص نشده بود، تا اینکه جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار و مقرر شد مجمع فدراسیون فوتبال در ۱۹ اسفند برگزار شود و به طور حتم بررسی وضعیت بازنشستگان فدراسیون فوتبال در دستور کار این مجمع قرار خواهد گرفت.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار :29 بهمن 1397، کدخبر:361204،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
امیدوارم که این باز درصد جانبازی و لابی اقای تاج ماندنی نکنه برو اقا به زندکیت برس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین