پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
استاندار کرمان با تشریح بخشی از اقدامات انجام گرفته شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در این استان گفت : برنامه های اقتصاد مقاومتی بر مبنای سیاست های 24 گانه تدوین شده اند و جزو اولویت های کاری مدیران است .

شعارسال:استاندار کرمان با تشریح بخشی از اقدامات انجام گرفته شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در این استان گفت : برنامه های اقتصاد مقاومتی بر مبنای سیاست های 24 گانه تدوین شده اند و جزو اولویت های کاری مدیران است .

محمدجواد فدائی روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود:معتقدیم که اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در توسعه استان، ایجاد اشتغال و رفع فقر و محرومیت موثر است و روند توسعه استان را شتابان می کند.

وی ادامه داد: در نشست آینده این ستاد دستگاه های اجرایی باید میزان پیشرفت فیزیکی و جذب ریالی پروژه های اقتصاد مقاومتی را اعلام کنند.

فدائی اظهارداشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده،طرح های اقتصاد مقاومتی که زمان اتمام آن در سال جاری پیش بینی شده است، باید در اسرع وقت تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

استاندار کرمان بر تهیه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی طرح های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری 146 طرح باید به بهره برداری می رسید که 41 پروژه به به بهره برداری رسیده و 105 پروژه باقی مانده است.

فدائی با اشاره به این مطلب که برخی مسئولان آمارها را جدی نمی گیرند و روی این اعداد حساس نیستند، گفت: اعداد باید درست و قابل اعتماد باشد زیرا ما مسئول هستیم و باید بر اساس آمار صحیح، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: راستی آزمایی درباره اعداد اشتغال ایجاد شده و میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها نیز باید انجام شده و گزارش آن در نشست بعدی اقتصاد مقاومتی مطرح شود.

استاندار کرمان ادامه داد: در مجموع 1600 واحد صنعتی در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد 700 واحد فعال و 500 واحد نیمه راکد و 400 مورد راکد هستند که از مجموع واحدهای راکد، 24 واحد فعال شده است.

فدائی بر تقویت بدنه کارشناسی در دستگاه ها برای تدوین و اجرای برنامه های اثرگذار تاکید کرد و گفت: مدیریت از بدنه کارشناسی استفاده کرده و کار می کند و اگر بدنه کارشناسی تخصص لازم را ندارد، باید تغییر یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار1اسفند 97، کدخبر: 815053،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
بله هست اما ایا واقعا مدیران هم این مورد رو اولویت خودشون قرار میدن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین