پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه برای بازسازی شهرستان حمیدیه از منابع مالی استان کرمان هزینه نخواهد شد، گفت: کرمان به عنوان معین شهرستان سیل زده حمیدیه تعیین شده و مدیریت بازسازی این شهرستان را عهده دار است.
شعار سال : استاندار کرمان با تاکید بر اینکه برای بازسازی شهرستان حمیدیه از منابع مالی استان کرمان هزینه نخواهد شد، گفت: کرمان به عنوان معین شهرستان سیل زده حمیدیه تعیین شده و مدیریت بازسازی این شهرستان را عهده دار است.

 دکتر محمدجواد فدائی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان برای امداد رسانی به استان‌های سیل‌زده به ویژه شهرستان حمیدیه خوزستان را ستودنی دانست و افزود: در ارتباط تلفنی با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور، گزارشی از روند‌ اقدامات صورت گرفته در مقابله با بحران در استان ارائه شد که مورد رضایت ایشان قرار گرفت.

دکتر فدائی با یادآوری اینکه، بازسازی در مناطق سیل زده کشور به عهده وزارت کشور است، گفت: استانداری مدیریت بازسازی را به عهده دارد که از سوی بنیاد مسکن صورت می‌گیرد و منابع مالی این بازسازی‌ از محل منابع استانی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی‌ مناطق سیل زده از محل کمک‌های دولتی، مردم و منابع بانکی تامین می‌شود و اینگونه نیست که با به عهده گرفتن بازسازی در حمیدیه، از مسائل استان کرمان غفلت شود.

استاندار کرمان مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان را با اهمیت خواند و گفت: هرگونه تغییر در مسیر رودخانه‌ها باید طبق مصوبه این شورا انجام شود؛ در غیر این صورت، مسئول مربوط پاسخگو خواهد بود.

دکتر فدایی به بارندگی‌های اخیر در استان اشاره و اعلام کرد: استان کرمان فروردین امسال، طی یک هفته حدود ۶۰ میلیمتر بارندگی را شاهد بود که خوشبختانه با پیش بینی های صورت گرفته و تدابیر اتخاذ شده خسارت‌های زیادی نداشتیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر:837048،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین