پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
مشاور استاندارکرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: امروز معاون امورعمرانی استانداری کرمان، پس از آغاز طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیلاب برای بازدید از رودخانه‌ها و تشکیل شورای مدیریت بحران به جیرفت سفر می‌کند.

شعارسال: مشاور استاندارکرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: امروز معاون امورعمرانی استانداری کرمان، پس از آغاز طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیلاب برای بازدید از رودخانه‌ها و تشکیل شورای مدیریت بحران به جیرفت سفر می‌کند.

 "عباس تقی‌زاده" با اعلام این خبر افزود: با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان، طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیل، صبح امروز پنجشنبه ۲۲ فروردین از ناحیه شرق شهر کرمان شروع می‌شود.

وی بیان کرد: باتوجه به مصوبات شورای مدیریت بحران استان در تاریخ هفتم، نوزدهم و بیست و یکم فروردین ماه جاری، دستور اخیر رئیس جمهور و استاندار کرمان؛ معاون امور عمرانی استاندار پیش از ظهر فردا راهی شهرستان جیرفت می‌شود تا از آخرین وضعیت رودخانه های این شهرستان‌ بازدید کند.

مشاور استاندار به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه اهواز در امر کمک‌رسانی به آسیب دیدگان در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: معاون امور عمرانی استاندار امشب از مناطق سیل زده خوزستان به کرمان برگشت و با دستور استاندار کرمان‌ راهی جیرفت می‌شود.

 با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال سیلابی شدن برخی رودخانه ها در جنوب استان، عصر پنجشنبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به ریاست موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.

بررسی مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها، ایمن سازی روستاها و شهرها، لایروبی مسیل‌ها و پل‌ها از جمله اقداماتی است که در هفته‌های اخیر از سوی فرمانداران در حال انجام است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار :22 فروردین 98، کد خبر:98012208720 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
آغار طرح ایمن سازی؟ به به آفرین بعد از اتفاق افتادن مصیبت ما تازه به فکر میفتیم مگه نمیگن پیشگیری بهتر از درمان است پس کو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین