پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: بر اساس گزارش‌های اولیه، سیلاب به بیش از ۳۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی در جنوب کرمان خسارت وارد کرده که بیشتر آن در شهرستان رودبارجنوب است.مسعود جمیلی با بیان اینکه سیلاب و بارش شدید باران به راه ارتباطی ۴۲ در جنوب کرمان خسارت وارد کرد افزود:در این سیل ۱۷پل در شهرستانهای قلعه گنج، رودبار و عنبر آباد دچار خسارت شامل شکسته شدن و تخریب دستکهای پل، تخریب رادیه برید، و تخریب قسمت زیادی از دریواسیون پلها در محورهای ارتباطی این شهرستانها شد.

شعار سال: مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش باران در ۲۴ساعت گذشته در جنوب کرمان به خبرنگار ما گفت:بیشترین خسارت وارد شده به راههای روستایی ۵شهرستان قلعه گنج، جیرفت، رودبار، عنبرآباد و فاریاب است.

مسعود جمیلی با بیان اینکه سیلاب و بارش شدید باران به راه ارتباطی ۴۲ در جنوب کرمان خسارت وارد کرد افزود:در این سیل ۱۷پل در شهرستانهای قلعه گنج، رودبار و عنبر آباد دچار خسارت شامل شکسته شدن و تخریب دستکهای پل، تخریب رادیه برید، و تخریب قسمت زیادی از دریواسیون پلها در محورهای ارتباطی این شهرستانها شد.

وی از شن گرفتگی ۷دستگاه پل در محور بزرگراهی جیرفت _کهنوج خبر داد و گفت:با همت نیروهای راهداری و دستگاههای اداره راهداری کهنوج دهنه پلها بازگشایی شد. جمیلی از تخریب ۱۷ آبنما در محور رودبار به ایرانشهر و محور قلعه گنج جاسک خبر داد و گفت:این آبنماها با دستگاه های راهداری بازسازی و تعمیر شد و هم اکنون تردد در این محورها روان است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد:۴دستگاه پل لوله ای در محور قلعه گنج جاسک تخریب شد که با جایگزینی باکسهای بتنی و و تعمیر و بازسازی مجدد لوله های پل محور بازگشایی و تردد در جریان است.

مسعود جمیلی با بیان اینکه بازگشایی راه‌های روستایی خسارت‌دیده از سیلاب در جنوب استان کرمان آغاز شده است گفت: براساس گزارش‌های اولیه، سیلاب به بیش از ۳۶۸کیلومتر از راه‌های روستایی در جنوب کرمان خسارت وارد کرده که بیشتر آن در شهرستان رودبارجنوب است.

جمیلی از اعزام یک دستگاه بولدوزر به شهرستان رودبار و بخش زهکلوت این شهرستان برای بازگشایی راههای روستایی خب داد و گفت:با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان استفاده از دستگاه گریدر وجود ندارد و بایستی مسیر ۱۵ روستا در منطقه برجک رودبار با گریدر بازگشایی شود که تا عصر امروز این عملیات انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه همه راههای حوزه استحفاظی جنوب استان باز است افزود:به علت آب بردگی راههایی که نیاز به تیغ زنی داشته باشند توسط نیروهای راهداری و با کمک گرفتن از ماشین آلات تیغ زنی خواهند شد.

جمیلی با بیان اینکه بیشترین خسارت سیلاب در راههای روستایی بوده است افزود:بیش از ۴میلیاردو ۳۰۰میلیون تومان خسارت سیلاب در جنوب کرمان با برآورد اولیه کارشناسان راهداری اعلام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آرمان کرمان تاریخ انتشار6 فروردین 98، کد خبر:24367، www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین