پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
معاون دفتر ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش‌بینی کرد سیل چند روز اخیر ۲۱۰۰ میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه کشور خسارت وارد کند.

شعار سال: محمد راشد مدرس گرجی اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که با احتساب بارش‌های دو روز اخیر و روزهای باقیمانده از بارش، میزان خسارات به 2100 میلیاردتومان برسد.

وی درباره میزان خسارات به راه ها و ابنیه را به استان های سیل زده افزود:در ایلام، مجموعا 25 میلیارد تومان خسارت به 102کیلومتر راه و 395 دستگاه پل وارد آمده است. 70 تا 80 درصد راه‌ها و پل‌های روستایی استان از سیل خسارت عمده دیده اند.

ویادامه داد: در کردستان 23 میلیارد تومان خسارت به 99 کیلومتر راه و 201 دستگاه پل، در کرمانشاه 148 میلیارد تومان خسارت به 367 کیلومتر راه و 182 دستگاه پل، درخراسان شمالی 129 میلیارد تومان خسارت به 1353 کیلومتر راه و 378 دستگاه پل و ابنیه فنی و در چهار محال و بختیاری 54 میلیارد تومان خسارت به 233 کیلومتر راه و 55 دستگاه پل وارد آمده است.

لازم به ذکر است معاون دفتر ابنیه فنی سازمان راهداری هیچ اشاره به خسارت وارد شده به راه ها و ابنیه استان لرستان نکرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار 13 فروردین 98 ، کد خبر: 1979848،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین