پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بسیج تمام قد امکانات این سازمان برای احداث راه های موقت ظرف یک هفته در سراسر کشور خبر داد.

شعار سال: به گزارش پایگاه خبری به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا اظهار داشت:تمامی امکانات ، پرسنل و تجهیزات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور کمک رسانی در مناطق آسیب دیده از سیل و احداث راه های موقت در مسیرهای مسدود شده در آماده باش کامل است.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت: ۱۴ هزار کارکنان راهداری با استفاده از ۱۰ هزار دستگاه ماشین آلات راهداری در سراسر کشور به صورت شبانه روزی مشغول نگهداری و بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند و تا رفع این شرایط و ایجاد مسیرهای دسترسی موقت، این تلاش ها در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که بر اثر وقوع سیل تا کنون ۱۶۰۰ میلیارد تومان به راه ها و ابنیه فنی راه ها خسارت وارد شده است، خاطر نشان کرد: ۴۰۰ دستگاه پل در راه های کشور به طور کامل تخریب شده و به پنج هزار دستگاه پل و ۱۱ هزار کیلومتر از راه های کشور نیز خسارت وارد شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تدابیر اندیشیده شده جهت رسیدگی به مناطق آسیب دیده از سیل گفت: تجهیزات و ماشین آلات راهداری مورد نیاز به منظور احداث راه های موقت و احداث و ترمیم پل ها به استان های آسیب دیده به ویژه استان های لرستان و ایلام ارسال شده است.

حسن نیا افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وظیفه خود می داند در شرایط موجود بازسازی راه ها و محورهای سیل زده را با تمام توان و با سرعت مطلوب جهت تسهیل عبور و مرور هموطنان به سرانجام برساند و در این مسیر از تمام امکانات و توان خود استفاده خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تاریخ 13 فروردین 98، کد مطلب: 65925: www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین