پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به احتمال خالی ماندن ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ درصدی حمل و نقل عمومی بین شهری، از مردم خواست برای سفرهای نوروزی، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. وی گفت: ۸۸ هزار کیلومتر انواع راه‌های اصلی و فرعی در کشور، با احتساب حریم آنها به حدود ۱۶۰ هزار کیلومتر می‌رسد که برای پاکسازی آنها، نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سال است.

شعار سال: معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: روزانه ۸ میلیون تردد از فاصله ۵ تا ۲۵۰ کیلومتری در کشور انجام می‌شود که در صورت مشارکت مردم در این طرح و خودداری از پرتاب زباله به حریم راه‌ها، صرفه‌جویی قابل توجهی حاصل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، در ادامه به تمهیدات و برنامه‌های حوزه و حمل و نقل و راهداری برای سفرهای نوروزی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در بخش حمل و نقل جاده‌ای، ۱۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه سواری کرایه‌ای بین شهری، نسبت به جابه‌جایی مسافران در طول طرح نوروزی ۹۸ اقدام می‌کنند که نظارت کامل و جامعی از سوی سازمان، بر خدمات حمل و نقل و سفر از جمله مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی، اعمال می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران تاریخ انتشار22اسفند 97، کد خبر: 504560، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین