پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
مسافرین حمل ونقل عمومی می‌توانند هر گونه شکایت در طول ایام مختلف به ویژه ایام نوروز را در سامانه مربوطه به ثبت رسانده و اعتراض خود را جهت رسیدگی ارائه کنند.برخورد نامناسب کارکنان شرکت، رانندگان و مهماندار، تأخیر سفر، رفتار نامتعارف رانندگان در عین رانندگی، سرویس دهی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، سرویس دهی نامناسب در سفر، عدم تعهد نسبت به بار سفر، عدم توقف برای نماز و عدم رعایت خط سیر مطابق با مبدا و مقصد از جمله مواردی است که مسافران حمل و نقل عمومی می‌توانند نسبت به آن شکایت کنند.

شعار سالمسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشکلات حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت مسافران، مراتب اعتراض خود را نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شکایات حمل و نقل عمومی بین شهری اعلام کنند.

برخورد نامناسب کارکنان شرکت، رانندگان و مهماندار، تأخیر سفر، رفتار نامتعارف رانندگان در عین رانندگی، سرویس دهی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، سرویس دهی نامناسب در سفر، عدم تعهد نسبت به بار سفر، عدم توقف برای نماز و عدم رعایت خط سیر مطابق با مبدا و مقصد از جمله مواردی است که مسافران حمل و نقل عمومی می‌توانند نسبت به آن شکایت کنند.

همچنین عدم سلامت فنی خودرو، مسافرگیری در عین سفر، نرخ بیلت خرید اینترنتی بلیت، پیاده نمودن مسافر در مقاصد تعیین نشده، سوار کردن مسافرین بیش از ظرفیت و عدم صدور بلیت بین راهی توسط راننده در زمان سوار شدن در حین مسیر از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند مورد شکایت و اعتراض مسافران واقع شود.

مسافران در صورت عدم رعایت هر یک از موارد مطرح شده می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ که نسخه موبایلی آن نیز وجود دارد در بخش ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی شکایت خود را ارائه کنند و بدین منظور نیازمند اطلاعاتی از جمله کد ملی، شماره پلاک خودرو، نام شرکت مسافر بری، شماره بلیت، تاریخ سفر، مبدا و مقصد هستند.

قیمت بلیت اتوبوس‌های مسافری بین شهری از ۲۵ اسفندماه سال جاری با رشد ۲۰ درصدی همراه شده است و پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس نیز به صورت حضوری و غیرحضوری از ۱۲ اسفندماه سال جاری آغاز شده است و متقاضیان انجام سفرهای نوروزی با اتوبوس می‌توانند جهت خریداری بلیت‌های پیش فروش به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) اقدام کنند و تا جایی که امکان دارد خرید بلیت خود را به ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری و نیز روزهای پایانی موکول نکنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 16اسفند 97، کد خبر: 97121608515، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین