پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه هشت روستا در محاصره سیل قرار گرفته اند، گفت:همکاران راهداری، هلال احمر و دستگاه های سنگین را در منطقه مستقر کرده ایم و منتظریم که حجم آب کمتر شود تا بتوانیم به روستاها دسترسی پیدا کنیم.

شعارسال: فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه هشت روستا در محاصره سیل قرار گرفته اند، گفت:همکاران راهداری، هلال احمر و دستگاه های سنگین را در منطقه مستقر کرده ایم و منتظریم که حجم آب کمتر شود تا بتوانیم به روستاها دسترسی پیدا کنیم.

ابوذر عطا پور فرماندار شهرستان رودبار جنوب ؛ با اشاره به بارندگی از دو روز گذشته در شهرستان رودبار جنوب گفت: به دلیل اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان کوهستانی هستند و جاده های آنها خاکی است و همچنین رودخانه در مسیرشان واقع شده است؛ این روستاها دچار مشکل شده اند و ارتباطمان با آنها قطع شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق یاد شده دستگاه های سنگین را مستقر کرده ایم،ادامه داد: برای بازگشایی جاده ها منتظر هستیم تا حجم آب کم شود.





عطاپور با اشاره به روستاهای پائین دستی ناحیه جازموریان ابراز کرد: به دلیل اینکه آب از کوه های اطراف به سمت جازموریان سرازیر می شود؛ بنابراین روستاهایی که در حاشیه جازموریان قرار دارند دچار مشکل و آبگرفتگی شده اند.

فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه هشت روستا در محاصره سیل قرار گرفته اند، عنوان کرد: همکاران راهداری، هلال احمر و دستگاه های سنگین را در منطقه مستقر کرده ایم و منتظریم که حجم آب کمتر شود تا بتوانیم به روستاها دسترسی پیدا کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ابتدا ۱۳ روستا در محاصره سیل واقع شده بودند که ۵ روستا بازگشایی شده اند و اسکان موقت در مساجد ایمن و خانه های بهداشت به ساکنان روستاها داده شده است؛ مابقی روستاها نیز چنانچه حجم آب کمتر نشود با هماهنگی هلال احمر و استفاده از بالگرد امکانات اولیه غذا و … را به آنان خواهیم رساند.




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری راه آرمان کرمان ، تاریخ انتشار: 11اسفند 1397 ، کدخبر:20747   www.armanekerman.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین