پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از احتمال طغیان رودخانه‌های استان به دلیل فصلی بودن اکثر آنها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه باران‌ها در این فصل به صورت رگباری و شدت آنها گاهی زیاد بوده، باعث جاری شدن روان آب‌های بالادست رودخانه‌ها می‌شود، لذا طغیان یا آبگرفتگی رودخانه‌های فصلی استان دور از انتظار نیست.وی با بیان این مطلب که موج بارش‌های جدید از شب گذشته در استان آغاز شده اما میزان و شدت بارندگی‌ها کاملا معمولی است، اظهار کرد: بیشتر بارش‌ها در غرب و شمال غرب استان است اما شدت آنها زیاد نیست.

شعار سال: مجید سعیدی با اشاره بارش بارندگی‌های روزهای اخیر در جنوب استان کرمان گفت: برخی راه‌های روستایی که اصولا خاکی و از مسیر سیلاب عبور می‌کنند، تخریب شده است که راهداری و سایر دستگاه‌های مربوط برای رفع این مشکل اقدام کرده‌اند اما هنوز برآورد خسارات دیگری به مدیریت بحران استانداری اعلام نشده است.

وی با بیان این مطلب که موج بارش‌های جدید از شب گذشته در استان آغاز شده اما میزان و شدت بارندگی‌ها کاملا معمولی است، اظهار کرد: بیشتر بارش‌ها در غرب و شمال غرب استان است اما شدت آنها زیاد نیست.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان خطاب به مردم توصیه کرد: به هشدارهای هواشناسی و اخبار منتشر شده از رسانه‌های معتبر جدی بگیرید و اگر قصد سفر دارند، پیش از عزیمت حتما از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند، ضمن آنکه تاکید می شود در مسیرهای شیب‌دار به هیچ وجه توقف نکنند.

وی افزود: از مردم خواهش داریم از نزدیک شدن در حریم و بستر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند و در مسیرهای مستعد سیلاب حضور نیابند، ضمن آنکه روی پل‌ها و آبنماهایی که دچار آبگرفتگی شده اصلا توقف نکنند.

سعیدی از احتمال طغیان رودخانه‌های استان به دلیل فصلی بودن اکثر آنها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه باران‌ها در این فصل به صورت رگباری و شدت آنها گاهی زیاد بوده، باعث جاری شدن روان آب‌های بالادست رودخانه‌ها می‌شود، لذا طغیان یا آبگرفتگی رودخانه‌های فصلی استان دور از انتظار نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین تاریخ انتشار6فروردین 98، کد خبر: 1244366، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
مردم باید از رفتن به کنار رودخانه ها امتناع کنن و با این وضعیت جوی مراقب باشن که خدایی نکرده اتفاقی براشون نیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین