پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
محمدجواد فدائی استاندار کرمان گفت: کارگاه های آموزشی و اشتغال باید در کنار اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 ایجاد شود.
شعار سال:استاندار کرمان گفت: کارگاه های آموزشی و اشتغال باید در کنار اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 ایجاد شود.

 محمدجواد فدائی در بازدید از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 به وضعیت افراد حاضر در این اردوگاه اشاره کرد و افزود: اشتغال پس از درمان این افراد از موضوعات بسیار مهمی است که باید روی آن کار زیادی انجام شود زیرا احتمال بازگشت این افراد به چرخه اعتیاد وجود دارد.

وی ادامه داد: ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 در حوزه  مسئولیت سپاه ثارالله نیست اما به دلیل احساس مسئولیت نسبت به مسائل اجتماعی و جامعه از امکانات خود برای کمک به حل مشکلات جامعه اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه به تنهایی  کار در حوزه ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 را آغاز کرده و امیدواریم بتوانیم با استفاده از امکانات خود برای حل مشکلات اقدام کنیم.

استاندار کرمان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود تاکید کرد وادامه داد: امکانات بلااستفاده بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان مشکلات را حل کرد.

فدائی بر ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 برای زنان نیز تاکید و گفت: امیدواریم اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16در اسرع وقت تکمیل و راه اندازی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:4خرداد1398،کدخبر:850455،www.borna.new
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین