پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
معاون حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تعداد کل جریمه‌های صادرشده معاینه فنی ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۵۵۷ مورد بوده است.

شعارسال: معاون حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تعداد کل جریمه‌های صادرشده معاینه فنی ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۵۵۷ مورد بوده است.

 سی‌وششمین جلسه کارگروه ملی آلودگی هوای کلانشهرها عصر امروز برگزار شد و گزارش کمیته تخصصی معاینه فنی و LEZ مورد بررسی قرار گرفت.

احمد ترحمی در این جلسه در خصوص عدم ارائه گزارش تعداد جریمه صادره در محدوده LEZ به تفکیک شهرها اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰۸ قانون توسعه کشور قانون‌گذار اعلام می‌کند که باید دوربین‌ها و دسترسی آن در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار بگیرد و بنابراین پلیس خواهان انتقال سرور اصلی دوربین‌های کنترل ترافیک از شهرداری به پلیس است.

معاون حقوقی پلیس راهور ناجا ادامه داد: معاونت قوانین مجلس نیز شیوه فعلی انتقال اطلاعات را کافی ندانسته و معتقد است سرورها به‌طور کامل باید به پلیس راهور منتقل شود.

ترحمی در خصوص گزارش تعداد جریمه‌های صادره بر‌ اساس معاینه فنی خودروها گفت: از ابتدای سال جاری تعداد کل جریمه‌های معاینه فنی ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۵۵۷ مورد بوده است و از آبان ماه امسال، ۷۷ هزار و ۸۱۵ جریمه در داخل و ۹۵۷ هزار و ۹۶ مورد مربوط به خارج از محدوده LEZ است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوربین ثبت تخلفات محدوده LEZ چه در داخل و چه در خارج از محدوده، ۲۴ ساعته فعال بوده و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می‌کنند.

معاون حقوقی پلیس راهور ناجا در خصوص لزوم انتقال سرورهای اصلی دوربین‌های کنترل ترافیک اظهار کرد: اطلاعات پایه دوربین‌ها باید در دسترس پلیس قرار داشته باشد و در غیر این‌صورت احتمال دخل و تصرف در اطلاعات وجود داشته و پلیس صحت اطلاعات را تضمین نمی‌کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:1 اسفند 97، کد خبر:362447 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین