پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در مورد اتصال سامانه معاینه فنی سازمان راهداری به سیمفا، گفت: اتصال از سامانه سازمان راهداری به سامانه سیمفا در وزارت کشور انجام شده؛ اما همچنان جریمه‌های اشتباه صورت می‌گیرد. به طوریکه برخی خودروها، گواهی معاینه فنی دارند؛ اما باز هم جریمه می‌شوند. این موضوع حتما باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

شعار سال: سرهنگ محمد ترحمی در سی و دومین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا در مورد ابطال معاینه فنی خودروها در زمان دودزا بودن و نقص فنی خودرو اظهارکرد: بر اساس آئین‌نامه معاینه فنی سال 93 تنها در زمان تصادف، پلیس می‌تواند معاینه فنی را ابطال و فرد را برای دریافت معاینه فنی مجدد اعزام کند؛ اما می‌توان در مصوبات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به سایر موارد مربوط به ضرورت دریافت معاینه فنی مجدد اشاره کرد.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: اگر خودرو نقص فنی مستمر داشته باشد و یا دودزا باشد به منظور اصلاح به تعمیرگاه اعزام می‌شود؛ اما معاینه فنی باطل نمی‌شود و لازم است برای ابطال معاینه فنی در صورت دودزا بودن یا داشتن نقص فنی، قانون و مصوبه‌ای وضع شود.

وی تاکید کرد: باید برای ابطال معاینه فنی خودروهای دودزا و دارای نقص فنی مستمر قانون یا مصوبه‌ای وضع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 8 آذر 97، کد مطلب: 97090803720: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین