پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست البرز گفت: 70 درصد خودروهای سبک که در شهر کرج تردد می‌کنند معاینه فنی ندارند.

شعارسال: کیوان رحیمی، 18 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: تنها راه کاهش آلودگی هوا، انجام دقیق معاینه فنی همه خودورها، محدود کردن تردد خودروهای کاربراتوری در سطح شهر و رعایت قانون ممانعت از تردد خودروهای فرسوده است.

وی در ادامه به عدم مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی خوردو اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل آلودگی هوا فقط نباید از مسئولان انتظارداشته باشیم و شهروندان باید همکاری لازم را برای کاهش آلودگی هوا داشته باشند. متاسفانه امروز، بسیاری از مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کننده ندارند و این ظرفیت از سوی شهروندان به دست فراموشی سپرده شده است.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به عدم همکاری شهروندان‌، برای پیشگیری از بروز مشکل پلیس باید هر چه زودتر نسبت به اتصال به سامانه معاینه فنی و اعمال قانون جریمه به صورت سیستماتیک و نرم افزاری اقدام کند. بدون تردید برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی می‌تواند تاثیر مستقیم در کاهش آلودگی هوا، آثار روانی ترافیک و جلوگیری از توقف خودروها به علت نفص فنی داشته باشد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست البرز در پایان گفت: در حال حاضر 70 درصد خودروهای سبک کرج فاقد معاینه فنی هستند که اگر خوروهای سنگین را هم به این آمار اضافه کنیم آمار خودروهایی که معاینه فنی ندارند به مراتب بیشتر می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دنده6، تاریخ انتشار: 19مهر1397 ، کدخبر: 83035: www.dande6.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
س.ح75
کلا وضعیت کرج خیلی خرابه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین