پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران گفت: بیش از ۱۰ مورد از ساختمان‌هایی که اقدام به بام فروشی کردند را با حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ تخریب کردیم.

شعارسال: سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ مورد از ساختمان‌هایی که اقدام به بام فروشی کردند را با حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ تخریب کردیم.

وی با تأکید بر اینکه ساخت و ساز‌های غیرقانونی به شدت کنترل می‌شود، افزود: این موارد بیشتر در زمین‌هایی رخ می‌دهد که فاقد سند هستند و چون ساکنان این بنا‌ها خود را مالک نمی‌دانند، به راحتی طبقه فوقانی خود را می‌فروشند.

شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران گفت: وظیفه ما ایجاب می‌کند از ساخت و ساز‌های خلاف قانون جلوگیری کنیم و چنانچه بنایی خلاف قانون ساخته شود، ابتدا آن را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال و بر مبنای این ماده، اقدام قانونی می‌کنیم.

حسینی تصریح کرد: طی سالیان دراز افرادی زمین‌هایی را در نقاط مختلف شهر به صورت غیرقانونی گرفتند و ساختند که اگر کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی به تخریب آن‌ها دهد، ما هم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:4 اسفند 1397،کد خبر:17731،eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین