پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، یک سرمایه ملی و بین المللی است و دولت نباید به سادگی، وی را از دست بدهد.

شعار سال : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود، استعفایش را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.

لعیا جنیدی سه شنبه شب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حقوقی استان اصفهان که در مهمانسرای استانداری این شهر برگزار شد، افزود: بی شک پیگیر استعفای وی خواهم بود و صبحتی با ایشان خواهم داشت و معتقدم محیط پیرامون وزیر امور خارجه را باید قابل قبول و همراه با آرامش کرد تا ایشان بتواند به کار خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: ظریف در مدت ۶ سال، سنگین‌ترین فعالیت‌ها را در عرصه بین المللی انجام داد و در شرایط مختلف کشور در عرصه‌های جهانی فعالیت کرد.

معاون حقوقی رییس جمهوری همچنین تاکید کرد: همه ساختارهای نظام باید برای افزایش روحیه نشاط و شادابی و تامین رضایت و آرامش مردم تلاش کنند.

جنیدی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تصریح کرد: نفی سختی‌هایی که بدلیل گرانی و تورم هم اکنون به مردم وارد می‌شود، آنان را آزرده خاطر می‌کند.

معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: تورم فعلی حاکم بر سبد کالای خانواده حدود ۲۳ درصد و البته یک سوم میزانی است که ۶ تا ۷ ماه گذشته پیش بینی شده بود، تورم موجود سبد کالایی اقلام غذایی اصلی خانوارها نیز ۳۰ تا ۳۲ درصد است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:8اسفند1397 ، کدخبر: 1235992:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین