پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
محمود واعظی از رضایت کامل حسن روحانی از جواد ظریف خبر داد و گفت: از نظر روحانی ایران تنها یک سیاست خارجی و یک وزیر خارجه دارد.
شعارسال: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور بار دیگر به استعفای وزیر خارجه واکنش نشان داد. او شب گذشنه (دوشنبه) به بازنشر گسترده خبر استعفای ظریف واکنش نشان داد و گفت: رییس جمهور با این استعفا موافقت نکرده است.

حسن روحانی نیز امروز تلویحا به استعفای وزیر اشاره کرد و در نشست مجمع سالانه بانک مرکزی از خدمات وزیر خارجه تقدیر کرد. او گفت: در نشست روز گذشته بشار اسد با مقامات عالی کشور، رییس جمهور سوریه از خدمات وزارت خارجه تشکر کرده است.

ظریف علت استعفای خود را بی خبری از سفر ناگهانی بشار اسد به تهران عنوان کرده و گفته شاید این استعفا وزارت خارجه را به جایگاه اصلی اش در تصمیم گیری های سیاست خارجی کشور برگرداند.

ظهر امروز (سه شنبه) واعظی بار دیگر به استعفای وزیر خارجه واکنش نشان داد و گفت: سخنان امروز رئیس جمهور در تجلیل از وزیر امور خارجه‌اش گواهی روشن بر رضایت کامل نماینده ملت ایران از مواضع و عملکرد هوشمندانه و موثر دکتر ظریف و پاسخی محکم به برخی تحلیل‌های نادرست ومغرضانه است.

او گفت: از نظر دکتر روحانی جمهوری اسلامی ایران تنها یک سیاست خارجی و یک وزیر امور خارجه دارد.

برخی منافع خبری، محمود واعظی را یکی از گزینه‌های جانشینی ظریف در وزارت خارجه خوانده‌اند. او در دوران وزارت ولایتی و خرازی در وزارت خارجه، به عنوان معاون وزیر خدمت کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1397 ، کدخبر: 166760 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
وزیر خارجه ای که در دیدارهای خارجی نباشه به درد کی میخوره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین