پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دلیل استعفای ظریف قدرت بین اعضای دولت و رئیس جمهور است ولی چرا مردم و مجلس باید مال المصالحه این جنگ قدرت باشند؟
شعارسال: احمد سالک کاشانی  در واکنش به استعفای ظریف  اظهار کرد: آقای ظریف در قضیه برجام کارها و فعالیت هایی داشت ولی شرایط کنونی که آمریکا از برجام بیرون رفته و اروپا با ما بازی می کند شرایط جدیدی را رقم زده است. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه مطرح کرد: از طرفی عده ای در دولت فقط می خواهند با اروپا و آمریکا کار کنند و کشورهای  آسیای جنوبی، شرقی و خاورمیانه را رها کردند و قراردهای نفتی بین چین و پاکستان و مسکو را به هم زدند لذا این کشورها وزیر خارجه ما را به دلیل برخورد کردن با این قراردادها، اصلا قبول نمی کنند. 

سالک کاشانی به جنگ قدرت بین اعضای دولت و رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: چرا مردم و مجلس باید مال المصالحه این جنگ قدرت باشند و در کشوری که در حال حاضر با مشکلات معیشتی و اقتصادی ، اشتغال، بیکاری، تورم، کاهش ارزش پول ملی و ضعف نظارت بر مسائل مواجه است  ونیاز به مدیریت دارد چرا باید این اتفاقات را شاهد باشیم؟

وی با اشاره به استعفای دو وزیر دیگر از دولت دوازدهم، خاطر نشان کرد: قبل از ظریف؛ آخوندی  وقاضی زاده هاشمی استعفا دادند و اکنون نوبت ظریف است و این نشان می دهد این افراد مدیر بحران نیستند در حالی که شرایط کشور نیاز به مدیران بحران دارد و این هایی که رها می کنند و می روند باید  پاسخگوی مسائل مردم باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تاکید کرد: بنابراین دولت باید پاسخگو باشد و نمی توان به این شکل عمل کرد و این پاک کردن صورت مسئله است و باید فکری برای این قضیه بکنند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری راه کرمان،تاریخ انتشار:8 اسفند 1397،کدخبر:20191،www.armanekerman.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین